Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Audi liker jeg ikke "looken" på. Dessuten kjører samboern a4.

7002363[/snapback]

 

 

Jeg flytter til Skiptvet ganske så snart. Satser alt jeg har på kjærligheten der ute.

 

 

7002417[/snapback]

 

 

Ikke like audi?? er det mulig?? :O

 

Jeg gikk fra ford til audi og går ikke tilbake!

 

Skiptvet faktisk. " verdens navle" :p

 

Mye pene jenter der da ..

Lenke til kommentar
Nå har jeg kastet bort kvell'n min. Måtte se et teater stykke som er skrevet av Ibsen. Stykket het "Gjenganger" eller noe sånt. Snakk om bortkastet tid, og jeg som egentlig hadde planer for kvell'n  :hrm:

7002721[/snapback]

Det suger :( Lidelse på høyt nivå.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nå har jeg kastet bort kvell'n min. Måtte se et teater stykke som er skrevet av Ibsen. Stykket het "Gjenganger" eller noe sånt. Snakk om bortkastet tid, og jeg som egentlig hadde planer for kvell'n  :hrm:

7002721[/snapback]

Det suger :( Lidelse på høyt nivå.

7002730[/snapback]

 

Gengangere! Akkurat ferdig med å lese det i norsken, og skal til nationaltheateret og se oppføring av det i november. Gleder meg ikke, skal jeg være helt ærlig. :p

Lenke til kommentar
Gengangere! Akkurat ferdig med å lese det i norsken, og skal til nationaltheateret og se oppføring av det i november. Gleder meg ikke, skal jeg være helt ærlig. :p

7002770[/snapback]

Samme for min del hva stykket heter, bryr meg ikke akkurat. Og nei, du har ikke noe å glede deg til. Utrolig kjedelig :nei:

Lenke til kommentar
Har krl prøve i morgen, derfor skal jeg øve nå og se One Piece etterpå ;)

7002789[/snapback]

Dropp krl prøven å se på One piece :D

 

teater er jo gøy!

 

 

kanskje ikke ibsen men..

7002797[/snapback]

Har ikke noe imot teater jeg. Har ikke akkurat vært på mange stykker, men var en gang å så "Nessekongen Puntila". Utrolig artig og bra utført av skuespillerene. Men når det kommer til Ibsen, så faller det bare ikke i smak

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...