Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg ikke har sett værre ting. Men da har det som regel vært på andre steder enn i SO5 hvor man faktisk er forberedt på at bildene kan komme. Ulikt til her hvor de plutselig dukker opp.

Neste som opster Goatsee i SO5 får en ukes ferie av meg. Sike bilder vil vi ikke ha her. Føl dere advart.

Lenke til kommentar
Men for faen! Ikke post Goatsee, og til han som quotet Goatsee! Er du helt syk? Foreldre kan komme brasende inn på rom til folk!

7000819[/snapback]

OMGZZZZ PARENTAIZ?!?!

For guds skyld, skal vedde på at modern selv har oppdaget Goatse på egen hånd by now.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg ikke har sett værre ting. Men da har det som regel vært på andre steder enn i SO5 hvor man faktisk er forberedt på at bildene kan komme. Ulikt til her hvor de plutselig dukker opp.

7000843[/snapback]

Ser ut som om han har herjet i RPP og.

Barnslig?

Lenke til kommentar
Neste som opster Goatsee i SO5 får en ukes ferie av meg. Sike bilder vil vi ikke ha her. Føl dere advart.

7000843[/snapback]

Takk for at du reagerte kjapp, selv om det kunne blitt automatisk slettet av en avansert elektronisk moderator.

STYGT! Gi han i det minste en warn

Lenke til kommentar
Hvorfor har du vært borte?  :ohmy:

7000873[/snapback]

Jeg er security på hw-lan. masse å gjøre :) Første gang jeg har vært på pc'n siden jeg kom hit. Har jobba siden 9 idag.

7000882[/snapback]

aah ;) Er på lanet nå da :p ?

Jeg misunner alle som er der :)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du vært borte?  :ohmy:

7000873[/snapback]

Jeg er security på hw-lan. masse å gjøre :) Første gang jeg har vært på pc'n siden jeg kom hit. Har jobba siden 9 idag.

7000882[/snapback]

Haha, sjamerer du bort alle som lager kvalme eller ? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...