Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff, skal til byen i morra. Og jeg er trolig aleine etter å ha vært på jobbkurs. Da kan vi ta turen hjem til Asker etterpå :wee:

7000740[/snapback]

Its a date! Glem ikke kremen.

7000765[/snapback]

Så var det da, om denne skumle, single gutten skal ta detta seriøst, eller bare fortsette livet som normalt :p

Lenke til kommentar
Den som venter, venter ikke forgjeves.

7000766[/snapback]

Den som venter, dør.

:hm:

7000775[/snapback]

Kommer vel helt ann på hvor lenge man venter, hvis det er alderdom du tenker på. :p Kan jo alltids dø av det meste, men jeg tror den rette finnes der ute for alle og enhver, det tar bare litt tid å finne henne.

Lenke til kommentar
Bullshit. Ender sikkert opp med en jente som kommer til å mishandle meg emosjonelt. Ja jeg vet. Jeg er evig pessimist. Eller kanskje jeg bare er en veldig sterk realist. Hvem vet?

7000779[/snapback]

Nei, Snorre. Vi får ta oss en tur på byen. Jeg blir 18 i februar. Får spare damesjekkinga til da, men da blir det kvalitet :thumbup:

Lenke til kommentar
Bullshit. Ender sikkert opp med en jente som kommer til å mishandle meg emosjonelt. Ja jeg vet. Jeg er evig pessimist. Eller kanskje jeg bare er en veldig sterk realist. Hvem vet?

7000779[/snapback]

Nei, Snorre. Vi får ta oss en tur på byen. Jeg blir 18 i februar. Får spare damesjekkinga til da, men da blir det kvalitet :thumbup:

7000805[/snapback]

Du får komme til Bergen da. Så skal jeg heller spandere en pils eller to ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...