Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jo jeg har tilfeldigvis det! Zelda: Twillight Princess kommer ut samtidig med konsollen Wii, altså den 8. desember. Noter deg at GameCube-versjonen av spillet kommer noen uker senere enn Wii-versjonen.

7000686[/snapback]

Wiiiiiii!

 

Da har jeg forhåpentligvis fått meg jobb, og kjøper herligheten. Tror det blir dritfett.

 

GameCuben finnes, men må da ha ny konsoll :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo jeg har tilfeldigvis det! Zelda: Twillight Princess kommer ut samtidig med konsollen Wii, altså den 8. desember. Noter deg at GameCube-versjonen av spillet kommer noen uker senere enn Wii-versjonen.

7000686[/snapback]

 

Herregud. Og vi som ikke punger ut med 2000 med en gang må vente enda lenger.

 

*furte*

Lenke til kommentar
Jo jeg har tilfeldigvis det! Zelda: Twillight Princess kommer ut samtidig med konsollen Wii, altså den 8. desember. Noter deg at GameCube-versjonen av spillet kommer noen uker senere enn Wii-versjonen.

7000686[/snapback]

 

Herregud. Og vi som ikke punger ut med 2000 med en gang må vente enda lenger.

 

*furte*

7000694[/snapback]

Er redd for det. Er ikke mange ukene, men nok til at man gjerne vil kjøpe Wii-versjonen. Nå skal det sies at Wii-versjonen har støtte for 480P og widescreen. Så grafikken kan bli litt klarere og bedre med Wii enn med GameCube. Og så har man jo kontroll-funksjonaliteten som blir kongekul. Men du får smøre deg med tolmodighet!

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ekte kjæreste jeg. :(

7000741[/snapback]

Jeg også. Men er tydligvis ingen jenter som vil ha meg. Et meget hardt dilemma det der. Jaja, finner vel ut av det før eller seinere.

7000750[/snapback]

 

Det er alltid ei jente der ute. Men man må finne henne, og det er faenmeg vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...