Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal bildet i signatur forestille kalkun? Jeg skimter to eprsoner som sitter som om de mediterer. Jeg er slett ikke sikker. Den var uansett fin!

7000555[/snapback]

 

 

Det er tatt fra filmen Stalker av Andrei Tarkovsky. Forøvrig en av tidenes beste filmer.

 

:)

 

edit: og jeg har allerede gjort meg upopulær blant noen av brukerne ser jeg. Herlig.

Endret av hrkalkun
Lenke til kommentar
Avataren nå er da vitterligen innenfor retningslinjene. Den er på 80 * 60 pixler og på under 6 KB. Noe mer du har å tilføye? Gjorde han oppmerksom på dette med animerte avatarer isted, så den avataren ble raskt byttet ut.

7000588[/snapback]

Poenget mitt var at brukeren ikke har lest retningslinjene. Noe jeg tror ingen eller veldig få gjør når eller etter de har registrert seg.

Lenke til kommentar

Nei, det har jeg selv påpekt et par ganger på intra-forumet. Det hjelper lite å skrive ekstra retningslinjer i tråder på de aktuelle forum da de som bryter reglene sannsynligvis ikke leser noen av retningslinjene uansett. Derfor er det godt å ha moderatorer som kan hjelpe til på veien!

 

*Hører på The Beatles og blir i svært godt humør*

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg selv påpekt et par ganger på intra-forumet. Det hjelper lite å skrive ekstra retningslinjer i tråder på de aktuelle forum da de som bryter reglene sannsynligvis ikke leser noen av retningslinjene uansett. Derfor er det godt å ha moderatorer som kan hjelpe til på veien!

 

*Hører på The Beatles og blir i svært godt humør*

Jaok. Men skal ikke en moderator prøve å hennvise til retningslinjene, evnt. nettikette? Alle skal vel egentli ha lest den? Det er jo på en måte en lov.

 

Så en gang jeg skulle installere et program, der det var ett eller annet jeg måtte lese. Kanskje hva jeg hadde rett til som en kunde, uansett, så hadde denne en slags sperre. Jeg kunne ikke komme meg videre i installasjonen før scrollen var helt nederst på siden. Da kunne jeg trykke på godta knappen og komme meg videre. Sånn skulle det vært på dette forumet også.

Lenke til kommentar
Beklager Keldon. Min avatar er nok kulere. Delvis grunnet at det er avatar med Link i. Og delvis fordi Newt32 har mekket den for meg. Hyggelig fyr han også forøvrig.

7000647[/snapback]

Du har ikke peiling når Twilight kommer ut? Har ikke lest noenting om spillet siden før sommerferien. Det er noe som skal anskaffes som faen. Om det blir like bra som OOT er jeg i himmelen :love:

Lenke til kommentar

Jo jeg har tilfeldigvis det! Zelda: Twillight Princess kommer ut samtidig med konsollen Wii, altså den 8. desember. Noter deg at GameCube-versjonen av spillet kommer noen uker senere enn Wii-versjonen.

 

Vi har med andre ord to måneder på oss til å spare opp til denne herlige konsollen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...