Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å komme på min favorittbruker-liste må man være en eksemplarisk forumbruker helst uten advarsler. En fordel er om de er jenter da dette forumet trenger flere jenter! Ja til flere jenter på diskusjon.no!

7000404[/snapback]

 

Nei til flere jenter. Ja til flere koselig gutter :p

Lenke til kommentar

Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei.

 

Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet.

Lenke til kommentar
Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei.

 

Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet.

7000427[/snapback]

 

Hyggelig?? Det tror jeg ikke jeg gidder, da må jeg forandre siggen min... Så pr-kåt er jeg ikke :wee:

Lenke til kommentar

NEI! Det var mitt 2 årsjubileum for to dager siden og jeg glemte det bort! Vrææl! :cry: Glemte det i fjor og =(

 

EDIT: Hva faen? aktiviteten i SO pleier da å være såpass at det hadde blitt postet 2-3 poster mellom min forrige og denne, men neida.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...