Pjuus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som gidder hjelpe meg med powerpoint? Legge til msn osv.. kan ingenting, fremvisning i noe tomorrow :o Evt link til Norske hjelpesider 7000384[/snapback] Jeg er flink i powerpoint Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hallo forumtroll! Hvordan går det? Selv er jeg småirritert etter at jeg måtte rense opp i en tråd om westling. 7000310[/snapback] Surfer på et trådløst nett i nærhete, mens jeg venter på at bussen skal kjøre igjen. Skal på Polar om ikke lenge. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 For å komme på min favorittbruker-liste må man være en eksemplarisk forumbruker helst uten advarsler. En fordel er om de er jenter da dette forumet trenger flere jenter! Ja til flere jenter på diskusjon.no! 7000404[/snapback] Nei til flere jenter. Ja til flere koselig gutter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei. Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Keynote eiger Powerpoint. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vel vel, bare stryk meg du Snorre, slike upopulære brukere som deg (ja, du er veldig upopulær blant brukerne, folk vil bare ikke vise det enda) vil jeg ikke skal ha meg i en slik liste, da det setter meg i et dårlig lys. Jeg tror vi holder kjeft nå... Han er moddis, vis respekt Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei. Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet. 7000427[/snapback] Hyggelig?? Det tror jeg ikke jeg gidder, da må jeg forandre siggen min... Så pr-kåt er jeg ikke Lenke til kommentar
hrkalkun Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vil gjøre mitt beste for å bli upopulær. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vel siden det nå er endret til "profilerte" brukere kan du nå ta bort strykinga Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vil gjøre mitt beste for å bli upopulær. 7000441[/snapback] Deg liker jeg veldig godt =) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vel siden det nå er endret til "profilerte" brukere kan du nå ta bort strykinga 7000444[/snapback] Kan jeg det da? En hyggelig bruker ville vel ikke misunne meg ved å i siste liten få dra til HW-Lan? Nei usj. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har på ingen måte misunnet deg, jeg har bare fremmet fakta. Jeg føler heller ikke jeg har gått fram på en slik måte at du eventuellt er den eneste som eventuellt skulle bli misunnet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) NEI! Det var mitt 2 årsjubileum for to dager siden og jeg glemte det bort! Vrææl! Glemte det i fjor og =( EDIT: Hva faen? aktiviteten i SO pleier da å være såpass at det hadde blitt postet 2-3 poster mellom min forrige og denne, men neida. Endret 4. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal tenke på det. I dette sekund kommer jeg på at jeg helt har glemt å føre opp hyggelig Juliess. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Neppe er en sta kverulant, til tider. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan meget godt hende. Men så er han min maste rådgiver når det kommer til hvtvin. Det skal han ha. Ikke nok med det, men han har også en av de stiligste avatarene på hele forumet! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Neppe er en sta kverulant, til tider. 7000492[/snapback] Hva hadde du forventet? Han må jo leve opp til nicket sitt. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Neppe er en sta kverulant, til tider. 7000492[/snapback] Nettopp derfor jeg liker han! Ok nå?? Endret 4. oktober 2006 av Pjokk Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Edit: Works for me. Endret 4. oktober 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hmm...biologi er vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg