Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å komme på min favorittbruker-liste må man være en eksemplarisk forumbruker helst uten advarsler. En fordel er om de er jenter da dette forumet trenger flere jenter! Ja til flere jenter på diskusjon.no!

7000404[/snapback]

Nei til flere jenter. Ja til flere koselig gutter :p

Lenke til kommentar

Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei.

Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet.

Lenke til kommentar
Vel vel, bare stryk meg du Snorre, slike upopulære brukere som deg (ja, du er veldig upopulær blant brukerne, folk vil bare ikke vise det enda) vil jeg ikke skal ha meg i en slik liste, da det setter meg i et dårlig lys.

Jeg tror vi holder kjeft nå... Han er moddis, vis respekt :p

Lenke til kommentar
Beklager. Bestikkelser hjelper ikke på meg. jeg ville da aldri finne på å missbruke mitt verv som moderator. Men å generelt være hyggelig, snill, koselig å diskutere med samt det å holde forumets regler hjelper på lang vei.

Har endret listen fra å være mine favoritt-brukere til å bli profilerte brukere! Dette for å fastsette min agenda med listen. Nemlig å gi en ekstra kudos til de hyggelige brukerene på forumet.

7000427[/snapback]

Hyggelig?? Det tror jeg ikke jeg gidder, da må jeg forandre siggen min... Så pr-kåt er jeg ikke :wee:

Lenke til kommentar

NEI! Det var mitt 2 årsjubileum for to dager siden og jeg glemte det bort! Vrææl! :cry: Glemte det i fjor og =(

EDIT: Hva faen? aktiviteten i SO pleier da å være såpass at det hadde blitt postet 2-3 poster mellom min forrige og denne, men neida.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...