Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E- kjæresten? Det betyr? :p

7000216[/snapback]

Når vi er inne på det, hva i all verden betyr e-mail? Skjønner ikke det der. :dontgetit:

7000249[/snapback]

Ironi?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Prøv Elektronisk Mail? Altså Ikke-elektronisk mail = Brev (som man får i posten)

Lenke til kommentar
Hallo forumtroll! Hvordan går det?

Selv er jeg småirritert etter at jeg måtte rense opp i en tråd om westling.

Hallo. Jeg og TSP har renset opp førsteposten i Avatartråden, så jeg er glad :)

Har vært på jobb i dag og tjent 600,- Som jeg får rett i handa :)

Hva syns du om meg Orresnei? Jeg er i vertfall flink når det gjelder avatarer :D

Lenke til kommentar
Vel, da er TSP offisielt strøket fra min favorittbruker-liste. Han vil i løpet av få dager bli erstattet av en ny. :p

7000361[/snapback]

Din ubrukerlige lille nisse! Du er bare misunnelig fordi jeg får dratt på hw-lan og ikke du! Din fordømrade halvbergenser! Hadde alle bergensere visst hvem du var, så hadde de sikkert ikke vært stolt av at du bodde i Bergen og blitt jaget ut av byen! Hrmf!... :hrm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
For å komme på min favorittbruker-liste må man være en eksemplarisk forumbruker helst uten advarsler. En fordel er om de er jenter da dette forumet trenger flere jenter! Ja til flere jenter på diskusjon.no!

7000404[/snapback]

Det bør da holde at man kommer med seriøse innlegg og liker jenter?

*hinte*

Jo, også glemte jeg: ingen advarsler, og ser kjekk ut :tease:

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar
For å komme på min favorittbruker-liste må man være en eksemplarisk forumbruker helst uten advarsler. En fordel er om de er jenter da dette forumet trenger flere jenter! Ja til flere jenter på diskusjon.no!

7000404[/snapback]

Bestikkelser? :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel vel, bare stryk meg du Snorre, slike upopulære brukere som deg (ja, du er veldig upopulær blant brukerne, folk vil bare ikke vise det enda) vil jeg ikke skal ha meg i en slik liste, da det setter meg i et dårlig lys.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...