Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det du tenker på er dagspass, likt som det jeg tenker? eller billett fredag - søndag?

 

Jeg har ikke bærbar, hvis jeg hadde hatt det, hadde jeg tatt den med.

6997520[/snapback]

 

Bare dagspass. Regner med jeg reiser hjemover utpå kvelden. Skal på en middag på lørdag, eller så hadde jeg kanskje blitt noen dager. Har bare stasjonær jeg også, så det blir med mobilen og visakortet i lomma - håpe på å få med seg overklokkingsnm :)

Lenke til kommentar
Men det du tenker på er dagspass, likt som det jeg tenker? eller billett fredag - søndag?

 

Jeg har ikke bærbar, hvis jeg hadde hatt det, hadde jeg tatt den med.

6997520[/snapback]

 

Bare dagspass. Regner med jeg reiser hjemover utpå kvelden. Skal på en middag på lørdag, eller så hadde jeg kanskje blitt noen dager. Har bare stasjonær jeg også, så det blir med mobilen og visakortet i lomma - håpe på å få med seg overklokkingsnm :)

6997534[/snapback]

Men kunne jeg eventuellt sitti på? Er forøvrig utrolig at jeg spør nærmest en villt fremmed om dette :confused:
Lenke til kommentar
Jeg sitter adskilt fra dem, thankyou very much.

6997521[/snapback]

 

Ja, du er jo sånn übercrew. :cool:

6997528[/snapback]

Visst faen.

 

Jeg sitter adskilt fra dem, thankyou very much.

6997521[/snapback]

Det er jo mer sannsynlig at de får et crewmedlem i hodet :wee:

6997530[/snapback]

Jepp.:p

 

 

ZM: Sorry, det er ikke mitt område.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Vel... Da blir det muligens kjøring med pjokk opp til Fornebu på fredagen. Litt weird, for noen uker siden ville jeg ikke dra på en fest hos han med tre-fire andre tønsbergensere og stokkensere :wee:

6997602[/snapback]

 

Da blir du muligens med på neste fest, men jeg innrømmer at Hylo kan være litt sckhummel utpå kvelden :tease:

Lenke til kommentar
Nei, men pappa er salgssjef på Toyota Arendal, så det faller mest naturlig for meg, er litt Toyota fanboy :p

6997550[/snapback]

ehe da er vi to i samme båt ;)

 

jeg jobber da for sikkerhets skyld her i høstferien. Damn det er kejdelig å være løpegutt :p

6997599[/snapback]

 

 

Hvor jobber du? Hos en Toyota forhandler her i landet en plass? eller i Arendal :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Vel... Da blir det muligens kjøring med pjokk opp til Fornebu på fredagen. Litt weird, for noen uker siden ville jeg ikke dra på en fest hos han med tre-fire andre tønsbergensere og stokkensere :wee:

6997602[/snapback]

 

Da blir du muligens med på neste fest, men jeg innrømmer at Hylo kan være litt sckhummel utpå kvelden :tease:

6997620[/snapback]

 

Hylo er aldri skummel. Bare søt.

 

 

Jeg vil også være med, btw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...