Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg skjønner hvordan det er. Ta deg en god kopp te og sett deg godt ril rette i din stol. Da skal du se ordene kommer som vokser på trer. 6997092[/snapback] Hehe, joda, har tross alt kladda masse, mangler bare å skrive det inn på pc-en og si noe om forfatterene av de tre forskjellige bøkene. Får jeg tid (som jeg kanskje gjør), skal jeg lese enda en bok også. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jævla drittnett, måtte absolutt klikke når jeg skulle by på en heftig filmsamling. Jaja skjedd noe her i det siste da? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Iceman, må si du er flink. Du kjenner meg igjen på bakhodet mitt på 150 meters avstand, men du kjenner ikke igjen ansiktet mitt på 2,5 meters avstand i kantina. 6997050[/snapback] Det er for mange tapere i kantina, hvordan skal jeg kunne skille deg fra dem? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trevekt skriver du dialekt eller har du problemer med rettskrivning? Er ikke for å mobbe eller noe sånn bare lurer 6997100[/snapback] glemmer noen ganger hva jeg skriver IMENS jeg skriver det, da blir setningene litt rare oen ganger. Det høres litt rart ut da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Huff, der minnet du meg på at jeg må analysere en/to bøker til før ferien er omme.. Får vel ta en skrivedag i morgen. *peke på og le av* :!: Dude, det er høstferie. Lekser > Skole Ferie > null skole. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trevekt skriver du dialekt eller har du problemer med rettskrivning? Er ikke for å mobbe eller noe sånn bare lurer 6997100[/snapback] glemmer noen ganger hva jeg skriver IMENS jeg skriver det, da blir setningene litt rare oen ganger. Det høres litt rart ut da 6997132[/snapback] Ikke i de hele tatt, gjør det samme sjøl :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jaja skjedd noe her i det siste da? 6997116[/snapback] Jeg var borte 20 minutter... *poff*... tre nye sider med meningsløst vås Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 glemmer noen ganger hva jeg skriver IMENS jeg skriver det, da blir setningene litt rare oen ganger. Det høres litt rart ut da 6997132[/snapback] Blame Canada. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Zeromac, har du fått ny avatar? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Faen.. FAEN.. Pc'n min vil ikke starte.. Møkk, dritt, fittefaenshit "@¨£#^/{ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Herregud jeg er glad jeg ikke skal gå skola på 2 år Er så deilig å ha ettermiddagene fri Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Huff, der minnet du meg på at jeg må analysere en/to bøker til før ferien er omme.. Får vel ta en skrivedag i morgen. *peke på og le av* :!: Dude, det er høstferie. Lekser > Skole Ferie > null skole. 6997140[/snapback] Noen har jo lekser/innleveringer til første mandag etter ferien Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Faen.. FAEN.. Pc'n min vil ikke starte.. Møkk, dritt, fittefaenshit "@¨£#^/{ 6997159[/snapback] Vil du låne hammer av meg? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, blir det lan dere? MRLY HILZR. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg lager rar lyd når jeg svelger...hmm åssen skal jeg forklare den lyden da...litt sånn høy tk lyd...tk....tk...vær gang e svelger, alle kikker rart på meg Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, blir det lan dere? MRLY HILZR. 6997167[/snapback] Har plutselig ikke no pc. Hva faen skal jeg gjøre Hils tilbake Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Får vel snart stikke og gjøre Hamars gater utrygge jeg, kjøretime FTW Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Dette skjedde rett ved meg. Jeg skal dit ikveld og se om de er der idag å, se om de angriper meg^^ @Iceman, yeah! kjøretime er kos! Endret 4. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg