Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ellers sa du det kunne bety den store penis. Men så lagde du en spoiler og under sto det: jeg har liten tiss

6997017[/snapback]

 

Ja, men det var en spøk hehe DEN ER NORMAL! :p

 

@Demille, FY! kom hit så skal jeg vaske hodet ditt med såpe, først må vi jo selvsagt kle av oss gå inn i dusjen, ta på hverandre, så kan jeg vaske de skittne tankene dine!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Er misunnelige på folk som skal på Hw-lan, mens jeg selv sitter her og må starte på norsk stil skriving :s

6997074[/snapback]

Huff, der minnet du meg på at jeg må analysere en/to bøker til før ferien er omme.. Får vel ta en skrivedag i morgen. :(

Lenke til kommentar
Er misunnelige på folk som skal på Hw-lan, mens jeg selv sitter her og må starte på norsk stil skriving :s

6997074[/snapback]

 

Samme greia her. Finpusser på mine 3 PP presentasjoner i kommunikasjon. Gjort det siden 08:30. Jeg er jævla lei.

 

EDIT: Friminutt! Snakkes om 30min :love:

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar
Er misunnelige på folk som skal på Hw-lan, mens jeg selv sitter her og må starte på norsk stil skriving :s

6997074[/snapback]

Huff, der minnet du meg på at jeg må analysere en/to bøker til før ferien er omme.. Får vel ta en skrivedag i morgen. :(

6997081[/snapback]

jeg skjønner hvordan det er. Ta deg en god kopp te og sett deg godt ril rette i din stol. Da skal du se ordene kommer som vokser på trer.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...