Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor må absolutt folk diskutere HW-LAN :(

 

Jeg som hadde kjøpt billett og alt, gledet meg noe helt vilt, men så kunne jeg ikke blitt med allikevel. Har sendt mail ang refundering av billett, men tviler på at det går...

Den er lei.

 

Men nå stikker jeg og spiller litt CS. ( :roll: ) Snakkes, alle forumtroll. :fun:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
hvorfor må absolutt folk diskutere HW-LAN :(

 

Jeg som hadde kjøpt billett og alt, gledet meg noe helt vilt, men så kunne jeg ikke blitt med allikevel. Har sendt mail ang refundering av billett, men tviler på at det går...

Den er lei.

 

Men nå stikker jeg og spiller litt CS. ( :roll ) Snakkes, alle forumtroll. :fun:

6996699[/snapback]

Good luck, have fun! :p

Lenke til kommentar
Dæven dette er en snodig følelse en dag til lønningsdag, og enda er det mer enn ei hel lønning på konto :D

6996759[/snapback]

 

Heldig du.

 

Jeg oppdaget til min store glede at jeg hadde glemt at jeg hadde automatisk 2800 ut i husleie den 1. hver måned, nå har jeg 400 kr å leve for fram til stipendet kommer på konto :w00t:

Lenke til kommentar
Dæven dette er en snodig følelse en dag til lønningsdag, og enda er det mer enn ei hel lønning på konto :D

6996759[/snapback]

 

Heldig du.

 

Jeg oppdaget til min store glede at jeg hadde glemt at jeg hadde automatisk 2800 ut i husleie den 1. hver måned, nå har jeg 400 kr å leve for fram til stipendet kommer på konto :w00t:

6996762[/snapback]

He he, har vel noe med at jeg fikk skattepengene mine tilbake fra den irske staten i forige uke, og det utgjorde to lønninger og fikk en lønn så totalt penger tilsvarende tre lønninger inn på konto.

 

Og det faktum at jeg får lønning hver torsdag, og ikke en gang i måneden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Og ja, jeg har havnet i en situasjon hvor jeg straks gjør følgende:

*ringe*

"Hallo pappa, kan jeg låne 2000, jeg er litt blakk..."

 

Personlig nederlag  :hrm:

6996787[/snapback]

Åvje den er kjip den....

 

Håper det er lenge til neste gang jeg må låne fra den 'banken' igjen.

 

Selv om jeg lånte alt for mye når jeg flyttet fra Oslo til Dublin....

Lenke til kommentar

Jeg lånte nettop 500 kroner av mamma får å kjøpe meg sko! OMG! åssen skal e klare å betale tilbake..E må selge den ene nyra mi, mamma sender torpedoer på meg vis jeg ikke får betalt i løpet av neste uke :no:

 

 

Eller så skylder jeg pappa litt penger for felger han kjøpte til meg....Og noe anna, jo senke sett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...