Klekkus Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har fått tilbud om å få modden min på forsiden av CPU mag i USA I write the Mad Reader Mod article for CPU Magazine (ComputerPowerUser.com). Have you finished the Black Pearl mod? If so, has it been included in any print magazines? We may be interested in putting a picture of this mod on the cover of CPU. I hope to hear from you soon. Josh Thanks Christopher. I'll give you more details about this article: It's called Mad Reader Mod, it's a two-page spread that has a different computer each month. The computer also appears on the cover of the mag. We're interested in your PC, but of course we can't make an offer unless the editors select your system. If we select your mod, we'll offer you $1,500 and a one-year sub to CPU (print if you're in the US, online-only if you're outside the US). We would either need you to take additional pics for us, or we can in some cases hire a local pro photographer. There's no rush at all, because this is monthly (check out www.cpumag.com to see the covers). Whenever it's ready, let us know, and we'll decide at that time whether we'd like to include it in Mad Reader Mod. Josh Modden det er snakk om er foresten Denne Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 åååååååååå forbanna MSN! @pjuus og Juliess: Snart tilbake på MSN... fikk bare en sånn melding fra Mikromjuk om at det var noe galt igjen 6995813[/snapback] Jeg skal legga meg, så natta om du ikke kommer på msn før jeg stikker Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nå ble det stille her, gitt. Hmm. Jeg vurderer lan.. Men da må jeg hjem igjen på fredag, og det er dritt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hm, her har jeg ikke vært på en stund. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Mange so mer våken? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jau, er jo våken. Men det spørs hvor lenge, skal opp 8 i morgen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Mange so mer våken? 6995893[/snapback] Jeg er da våken Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Våken og våken. Småsigen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, lurer på hvorfor jeg ikke har tatt kveld når jeg skal opp klokka 730. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Du har et...merkelig nick du jenta Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Du har et...merkelig nick du jenta 6995911[/snapback] Hvem mener du? meg? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Aidskake er litt søtt da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Aidskake er litt søtt da. 6995921[/snapback] Jeg må si meg enig. Det klinger så bra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Yeye, på tide å gå til sengs. God natt! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 me tired me sleepy me say good night me sleep me take same massage tonight too. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Natta, småtroll. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 God natt ja. Ekte forumtroll legger seg forøvrig først når solen begynner å komme opp på himmelvelvingen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 God natt ja. Ekte forumtroll legger seg forøvrig først når solen begynner å komme opp på himmelvelvingen. 6995953[/snapback] ...g vi smågutter blir vekt av sin far altfor tidlig. Jeg har ingenting å gjøre i morgen. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg føler meg død. Men aidskake skal massere meg, har hun sagt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg føler meg død. Men aidskake skal massere meg, har hun sagt. 6995982[/snapback] Happy ending? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg