Pjuus Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jaa, kom og hent meg!! :!: Jeg kan faktisk se likheten på bildene til Pjuus og meg 6995488[/snapback] Det tar jeg som et stort komplimant Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jaa, kom og hent meg!! :!: Jeg kan faktisk se likheten på bildene til Pjuus og meg 6995488[/snapback] Kommer! Du skulle ikke ha på deg klær, ikke sant? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Marley: Jeg kommer, jeg kommer!! 6995460[/snapback] Best for deg, ellers kommer jeg og henter deg med gaffa og balltre. 6995496[/snapback] Haha, jeg orker ikke å begynne å pakke opp igjen denne faenskapen nå, så jeg kommer! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer! Du skulle ikke ha på deg klær, ikke sant? 6995499[/snapback] Får jeg gratis skyss, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, nei, nei. Pjuss og Juliess skal på høstferie til Bergen. Slik står det skrevet og slik skal det skje. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg er trøtt, jeg holder på i photoshop. Skal jeg legge meg eller photoshoppe mer? Argh, det arghrer meg at hver gang man legger inn ny font må man reboote Endret 3. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer! Du skulle ikke ha på deg klær, ikke sant? 6995499[/snapback] Får jeg gratis skyss, så skal jeg vurdere det. 6995507[/snapback] Yes indeed, for en liten godbit kjører vi kostnadsfritt vi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er trøtt, jeg holder på i photoshop. Skal jeg legge meg eller photoshoppe mer? 6995510[/snapback] Du skal legge deg. Bare hyggelig å hjelpe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Marley: Jeg kommer, jeg kommer!! 6995460[/snapback] Best for deg, ellers kommer jeg og henter deg med gaffa og balltre. 6995496[/snapback] Haha, jeg orker ikke å begynne å pakke opp igjen denne faenskapen nå, så jeg kommer! 6995504[/snapback] Godt, godt. Da gjenstår det bare å hente Orresnei og TSP. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, nei, nei. Pjuss og Juliess skal på høstferie til Bergen. Slik står det skrevet og slik skal det skje. 6995509[/snapback] Right. Jeg skal bare feire bursdag og ha fotballavslutning først. Og på lan! ..tar en snarvisitt på søndag. Sier du hvem som er penest da vi kommer? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, nei, nei. Pjuss og Juliess skal på høstferie til Bergen. Slik står det skrevet og slik skal det skje. 6995509[/snapback] Bergen er en fin by Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg tror vi har TSP på gli, iallefall for en dag, men Orresnei er jo en sær f*en, så han må nok taes med makt! Pjuus og Juliess: Moderatorkrav: Send meg en PM med MSN-adressene dere... *plystre * Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det store svaret på hvem som er penest av dere finnes kun hos meg i sengen min. Så vet dere det. Jeg blir gladelig med om noen gir meg skyss. Skal gladelig betale en full bilett jeg også. Men da får noen faen holde emg med selskap. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er trøtt, jeg holder på i photoshop. Skal jeg legge meg eller photoshoppe mer? 6995510[/snapback] Du skal legge deg. Bare hyggelig å hjelpe. 6995519[/snapback] Det er for langt å gå til sengen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Yes indeed, for en liten godbit kjører vi kostnadsfritt vi 6995515[/snapback] Flott! Min maskin pakkes på under 10 min, så hyl ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg tror vi har TSP på gli, iallefall for en dag, men Orresnei er jo en sær f*en, så han må nok taes med makt! 6995526[/snapback] Jawhol, mein führer. Snorre, snart banker det en sint jævel på døra di. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, er virkelig skuffet av meg selv her. Går jo glipp av årets happening. nesten så jeg får lyst til å hoppe gjennom vinduet på rommet her med vinduet lukket. Men skal la være da det kan føre til farlige øyenskader og glassbiter over alt på kroppen. Men neste år. Da kommer jeg, og medbringer hva det måtte være! Men som sagt. Skulle noen ha lyst til å ha meg med i år er det bare å komme kjørende til Bergen og plukke meg opp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 @oysfaerg: Hvor kjører du fra? Jeg bor ikke lange biten fra Tønsberg, men.. .da oppstår et nytt problem ^^ Hvordan skal jeg så komme meg hjem? @Marley: Syns du kan gjøre alvor av det du sa om å hente meg med balltre og gaffa. @PatrickM: Ikke mer photoshop, resultatene blir mye bedre etter en god natts søvn. @Juliess: Du kan få gratis (s)kyss herfra. @pjuus: Du er pen @redhead: Hva pokkern gikk jeg glipp av på webcammen? Mange som viste seg? (admin snudde cammen, remember..) Noen glemt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Btw, jeg har møtt PencilCase nå. Sitat: "Marley ja. Du er sånn veloppdragen pappagutt du?" Fy faen. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 @TSP: Stavanger @pjuus: Jeg venter fortsatt på PM med MSN! @Juliess: Jeg venter fortsatt på PM med MSN! @Orresnei: Bleikfisk! *Kjempeedit* @Marley: Bahahaha Eid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg