Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

6994417[/snapback]

du har en utrolig glup far :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

6994417[/snapback]

du har en utrolig glup far :)

6994438[/snapback]

 

Ja, det er et artig ordspill :ermm:

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

6994417[/snapback]

Man blir kjent. Jeg kjenner personlig omtrent 15 brukere på forumet, noen aktive (LarsP, cun, sim, Rome, stakan) og noen ikke fullt så aktive (Olaphone, r), og i tillegg har jeg truffet veldig mange på LAN.

Lenke til kommentar
Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

6994417[/snapback]

du har en utrolig glup far :)

6994438[/snapback]

QFT

Lenke til kommentar
Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

6994417[/snapback]

du har en utrolig glup far :)

6994438[/snapback]

QFT

6994450[/snapback]

Indeed, han er en knallgod bruker. Sjeldent man treffer på en i PRS som kan diskutere, og ikke bare forlanger kilder hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg har sett folk IRL vil kanskje ikke si at jeg kjenner de veldig godt IRL, men har jo blant annet møtt og snakket med: Tonio, Steffyboy, Rome, Kennethdammyr, Dahl, Eirikeb, H4ngm4n, danielsn, hrisebro og... Hmm.. Jeg forventet at dette skulle bli en lang liste men...

Kanskje dette vitner om at jeg ikke var veldig sosial der? :wee:

 

Ja, jeg kjenner forøvrig brukeren exin89 IRL. Og turbopus, min fetter!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Kjenner ikke en kjeft her på forumet. :shrug:

 

Steike nå er eg tappet for krefter. Trent i nesten 2timer idag og føler kroppen er helt knust. Leenge siden eg har følt meg så utmattet for krefter. Tror også eg har skadet venstre hånden etter et feilslag i sekken og nå klarer eg så vidt å skrive med venstre hånd her. Boksing er gøy men steike kor energi det tar fra en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...