Backspace_89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit? 6994417[/snapback] du har en utrolig glup far Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit? 6994417[/snapback] du har en utrolig glup far 6994438[/snapback] Ja, det er et artig ordspill Endret 3. oktober 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit? 6994417[/snapback] Man blir kjent. Jeg kjenner personlig omtrent 15 brukere på forumet, noen aktive (LarsP, cun, sim, Rome, stakan) og noen ikke fullt så aktive (Olaphone, r), og i tillegg har jeg truffet veldig mange på LAN. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit? 6994417[/snapback] du har en utrolig glup far 6994438[/snapback] QFT Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit? 6994417[/snapback] du har en utrolig glup far 6994438[/snapback] QFT 6994450[/snapback] Indeed, han er en knallgod bruker. Sjeldent man treffer på en i PRS som kan diskutere, og ikke bare forlanger kilder hele tiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Indeed, han er en knallgod bruker. Sjeldent man treffer på en i PRS som kan diskutere, og ikke bare forlanger kilder hele tiden. 6994476[/snapback] Han og dotten er virkelig blant de bedre brukerne der inne ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Indeed, han er en knallgod bruker. Sjeldent man treffer på en i PRS som kan diskutere, og ikke bare forlanger kilder hele tiden. 6994476[/snapback] Han og dotten er virkelig blant de bedre brukerne der inne ja. 6994503[/snapback] Fjotten? Den tullingen skulle fått permban for ubrukelighet! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nå nærmer vci oss her. Jeg er dødssliten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har sett folk IRL vil kanskje ikke si at jeg kjenner de veldig godt IRL, men har jo blant annet møtt og snakket med: Tonio, Steffyboy, Rome, Kennethdammyr, Dahl, Eirikeb, H4ngm4n, danielsn, hrisebro og... Hmm.. Jeg forventet at dette skulle bli en lang liste men... Kanskje dette vitner om at jeg ikke var veldig sosial der? Ja, jeg kjenner forøvrig brukeren exin89 IRL. Og turbopus, min fetter! Endret 3. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjenner ikke en kjeft her på forumet. Steike nå er eg tappet for krefter. Trent i nesten 2timer idag og føler kroppen er helt knust. Leenge siden eg har følt meg så utmattet for krefter. Tror også eg har skadet venstre hånden etter et feilslag i sekken og nå klarer eg så vidt å skrive med venstre hånd her. Boksing er gøy men steike kor energi det tar fra en. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fy faen sangen Yesterday rocker da! Beatles skulle hatt nobelpris i kultur (hvis noe slikt hadde eksistert) for den sangen! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lurer på om tom waits for alice noen gang har en dårlig dag. Så irriterende rolig og fornuftig i hvert jævla innlegg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjenner Tomat-Ulf irl, noen som vil ta på meg? 6994432[/snapback] Uh, Uh. Du er liksom, såååå kul!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lurer på om tom waits for alice noen gang har en dårlig dag. Så irriterende rolig og fornuftig i hvert jævla innlegg. 6994566[/snapback] Vel, er jo ikke sikkert Snorre har den samme oppfatningen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjenner Tomat-Ulf irl, noen som vil ta på meg? 6994432[/snapback] Nei, men jeg vil gjerne ta på Tomat-Ulf. Eller.. Har jo tatt han i hånda en gang, hehe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lurer på om tom waits for alice noen gang har en dårlig dag. Så irriterende rolig og fornuftig i hvert jævla innlegg. 6994566[/snapback] Vel, er jo ikke sikkert Snorre har den samme oppfatningen 6994576[/snapback] Haha, dere skulle bare visst! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, men jeg vil gjerne ta på Tomat-Ulf. Eller.. Har jo tatt han i hånda en gang, hehe. 6994584[/snapback] Det har jeg og, så! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det har jeg og, så! 6994594[/snapback] ... Men ikke i kontorene til HW.no? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ... Men ikke i kontorene til HW.no? 6994616[/snapback] Nei, sant det... Hva kan liksom slå _det_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Historietalentet har gym som favorittfag Yeah right. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg