Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om det bandet før, hva slags musikk er det de spiller da?

6994317[/snapback]

 

Band og band, det er Benny Benassi, som igjen ofte spiller med søskenbarnet Alle Benassi, og sammen er de Benassi Bros. Spiller house etc. ^^

 

(Jeg mente altså Benassi som i både han alene, og med søskenbarnet)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om det bandet før, hva slags musikk er det de spiller da?

 

Pakking er da lett Pjuus? Er jo bare å ta med seg det man absolutt har bruk for, og så litt dill dall man tror man kanskje får bruk for.

6994317[/snapback]

 

Er ikke så lett når man er på msn samtidig og henger innpå her :p Pluss at man ikke aner hva man har bruk for :p

 

 

@ Demille: Takker :cool:

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar

Haha, var innom Ålesund i forrige ue når jeg var på klassetur. Kom dit om formiddagen etter tur med hurtigruta. Kjørte buss litt rundt i sentrum med litt guideing før vi dro videre til Geirangerfjorden med buss for å bo p hotell. Koselig sted.

 

Men du vet jo hva du skal ha med seg, så da er det bare å pelle seg vekk fra forumet da!

Lenke til kommentar
Haha, var innom Ålesund i forrige ue når jeg var på klassetur. Kom dit om formiddagen etter tur med hurtigruta. Kjørte buss litt rundt i sentrum med litt guideing før vi dro videre til Geirangerfjorden med buss for å bo p hotell. Koselig sted.

 

Men du vet jo hva du skal ha med seg, så da er det bare å pelle seg vekk fra forumet da!

6994365[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha med nei :p Skal ut i båt og ut på kvelden så må liksom ha med noe til alt :p Er heller ikke lett å komme seg vekk fra forumet og msn :ohmy:

Lenke til kommentar

Hva går det med at så mange forumbrukere kjenner hverandre in real life her da. Jeg kjenner jo nesten ingen her personlig. Bortsett fra en eller to rent overfladisk. Eller jo, kjenner jo min far TWFA (tom waits for alice) personlig. Er jo tross alt faren min. Men bortsett fra det. Er kanskje like greit?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...