TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 TSP: Har du i det hele tatt lest PM'en jeg sendte deg? 6992455[/snapback] Hø, den du sendte for en stund siden? Joda, har vel det, men jeg styrer litt med andre ting og har ikke tid til alt (begynner å føle hvordan forumstyret har det tror jeg ^^ ) Nei, men det er bare å beklage, skal svare deg snarest mulig nå jeg. Vil jo ikke få et rykte på meg at jeg er like ille som folka i forumstyret og drift... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hø, den du sendte for en stund siden? Joda, har vel det, men jeg styrer litt med andre ting og har ikke tid til alt (begynner å føle hvordan forumstyret har det tror jeg ^^ ) Nei, men det er bare å beklage, skal svare deg snarest mulig nå jeg. Vil jo ikke få et rykte på meg at jeg er like ille som folka i forumstyret og drift... Hehe, ja ok. Det du også _kan_ gjøre er å sende meg førsteposten til avatartråden, altså kodingen. Så kan jeg tukle litt, og sende deg et forslag, så kan du si hva du syns? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har bursdag snart, men bor i utlandet. Er det noen barmhjertige sjeler som har lyst å sende meg noen Smash! sjokalder i posten? Har hørt de er veldig gode. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Førsteposten i avatartråden kunne trengt en liten oppryddning, ja. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har bursdag snart, men bor i utlandet. Er det noen barmhjertige sjeler som har lyst å sende meg noen Smash! sjokalder i posten? Har hørt de er veldig gode. 6992514[/snapback] Bare nevn adressen så skal jeg se hva jeg kan gjøre. *mekke napalm* Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 AMD og NVIDIA er best!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Førsteposten i avatartråden kunne trengt en liten oppryddning, ja. 6992535[/snapback] Send meg en PM på hva du syns bør utbedres. Jeg skal rydde og endre i avatartråden snarest mulig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Send meg en PM på hva du syns bør utbedres. Jeg skal rydde og endre i avatartråden snarest mulig.Tror ikke jeg orker. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 JAAAAAAAAAAA! ferdig med Java innlevering. Fy faen så utrooooolig deilig. Mindre workload for denne uka Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Send meg en PM på hva du syns bør utbedres. Jeg skal rydde og endre i avatartråden snarest mulig.Tror ikke jeg orker. 6992587[/snapback] Kom igjen ditt late dråg! Bare nevn ting som bør utbedres kort og greit. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Solid: Du er ondskapsfull :O Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 kan du værså snill å slutte å lage idiotiske tråder i OT delen av forumet. Folk bli lei a det, skjønner du ikke ? Ok, jeg har prøvd å slutte lenge. nå skal jeg prøve ekstra mye. Egentlig er jeg ikke en køddebgruker, jeg bare får en slags trang til å bli hatet en gang i blant Ehhh ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 600,- for liggeunderlag? Den bør være god. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Solid: Du er ondskapsfull :O 6992659[/snapback] Jeg gjør alt i min tjeneste til å knekke imperiet. Åååh har lyst på denne sjorta. Endret 3. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg gjør alt i min tjeneste til å knekke imperiet. Åååh har lyst på denne sjorta. 6992798[/snapback] Du må ha sånn annen skjorte, sånn med striper. vannrette striiper! Endret 3. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg fikk plutselig veldig lyst på løkringer... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sykmeldt i dag. Damen kom innom med mye snop, mat og digg. Elsker deg pus!=) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjekkasen... :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mannen over meg, hva slags PC er PC1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg