jojo123 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 I morgen begynner HW-LAN. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg melder meg?PS: Greit om jeg legger den quoten i sig? Sure. Vil ha bilde av Frichassé, skal se om jeg finner nå. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil ha bilde av Frichassé, skal se om jeg finner nå. 6990993[/snapback] Det ligger noe i RPP v. 1 og i bakeworklogen min. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Værsåsnill å link hvis dere finner! *føle seg lat* Jeg er bestandig så intresert hvordan alle her ser ut! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei Redline! 6990983[/snapback] Heeei. Hvordan går det? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heeei. Hvordan går det? 6991045[/snapback] Bra takk, hva med deg? Noe nytt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bra takk, hva med deg? Noe nytt? 6991064[/snapback] Sjelden noe nytt, men ... det går bra. Skal dra og trene alene straks, for første gang. Puh, *puste rolig*. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det bare meg eller har dette forumet ebbet litt ut i det siste? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det bare meg eller har dette forumet ebbet litt ut i det siste?Vet ikke helt hva du mener med "ebbet ut", men i helgene og kveldene har jeg begynt å henge mye mer med kompiser.Helt siden fredag så har jeg funnet på ting, har ikke sittet hjemme en eneste kveld. Forumet er ikke like viktig for meg lenger, faktisk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sjelden noe nytt, men ... det går bra. Skal dra og trene alene straks, for første gang. Puh, *puste rolig*. 6991135[/snapback] Det går så bra så, gjort det maaange ganger jeg. Nå skal jeg teste Emergency 3, håper det er kult. Kos deg på pumpinga! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det bare meg eller har dette forumet ebbet litt ut i det siste?Vet ikke helt hva du mener med "ebbet ut", men i helgene og kveldene har jeg begynt å henge mye mer med kompiser.Helt siden fredag så har jeg funnet på ting, har ikke sittet hjemme en eneste kveld. Forumet er ikke like viktig for meg lenger, faktisk. 6991187[/snapback] Thats the attitude! Noen her som faktisk setter dette forumet forran sosiale aktiviteter? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 @ NorthGarden: Helt likt med meg også. Synes kvaliteten her holder et ok nivå, men det var bedre før, synes jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Thats the attitude! Noen her som faktisk setter dette forumet forran sosiale aktiviteter?Jeg har vel aldri takket nei til Ringens Herre-maraton på grunn av forumet, men jeg har hatt altfor mange ensomme kvelder her på forumet. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heller ut med venner enn forum. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den dagen, jeg gjentar: Den dagen jeg tar meg selv i å sitte forran forumet istedenfor å finne på ting med venner er den dagen jeg skaffer meg permban herifra! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Thats the attitude! Noen her som faktisk setter dette forumet forran sosiale aktiviteter?Jeg har vel aldri takket nei til Ringens Herre-maraton på grunn av forumet, men jeg har hatt altfor mange ensomme kvelder her på forumet. 6991231[/snapback] Gode gud, Ringenes Herre? Jeg maa f... meg lese den boken i engelskklassen... Grusom bok. "britisk literatur"... Nei takk... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gode gud, Ringenes Herre? Altså, alle Ringenes Herre-filmene etterhverandre. Maraton. Det dreier seg vel ikke mest om å se filmene, men det sosiale. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gode gud, Ringenes Herre? Altså, alle Ringenes Herre-filmene etterhverandre. Maraton. Det dreier seg vel ikke mest om å se filmene, men det sosiale. 6991283[/snapback] Glem det. Han mangler totalt innsikt i andres interesser. Dessuten er han en overfladisk klyse. Glad jeg har ham på ignore. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Glem det. Han mangler totalt innsikt i andres interesser. Dessuten er han en overfladisk klyse. Glad jeg har ham på ignore. 6991287[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg