Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier ikke at jeg aldri ler av knak og fall, men for meg grenser det når det tross alt er noen du kjenner, og det i tillegg står noen ved siden av og publiserer til alle som går forbi.

6990697[/snapback]

hehe ja, men man skal ikke ta seg selv så høytidelig! :) Når noe sånt skjer med meg begynner jeg bare å le.. Men vi er alle forskjellig..

Lenke til kommentar
Rykter er no' dritt!

Også regner det som bare det.. Herremin.

Heldivis har jeg fått gitaropphengene mine, og jeg fikk med rabatt! Oh yeah *riste riste*

 

"What would MacGyver do?"

6990768[/snapback]

Mest sansynlig mekket noe fett til 80-talls synth musikk.

Rykter sier du? hva pågår?

6990781[/snapback]

Bare noe tull med hvem som overnattet hos meg igår.. Tror ikke jeg har fått så mange telefoner med "Herregud!" istedenfor "hallo" på en gang ;p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan folk kan bli så gira av noe sånt tull. Jeg hadde ikke brydd meg med mindre det var en kompis om hadde en eks av meg på overnattings! :D

6990849[/snapback]

Godt noen er (mer eller mindre ;p) normale i hjernen sin.

Men nå skal jeg ut og reise med tog! Eller t-bane.. Får se hva som kommer først xD Snakkes senere folkens. Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan folk kan bli så gira av noe sånt tull. Jeg hadde ikke brydd meg med mindre det var en kompis om hadde en eks av meg på overnattings! :D

6990849[/snapback]

Godt noen er (mer eller mindre ;p) normale i hjernen sin.

Men nå skal jeg ut og reise med tog! Eller t-bane.. Får se hva som kommer først xD Snakkes senere folkens. Ha en fin tirsdag!

6990894[/snapback]

hadebra ronja, kos deg på toget eller trikken! :)

beklager, men jeg er ikke helt normal i hjernen min! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...