Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, så sitter jeg her på datarommet på båten. Koser meg med en fanta mens jeg surfer, står et skilt rett over hodet mitt ingen brus eller mat tillat. Hva klarer jeg å gjøre? Miste brusen så spruten står over tastatur og skjerm. Skal prise meg hellig at det ikke var en fra vaktservice ute på runden sin! :)

 

PS: Hallo Marius! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Faen i helvete, maskinen min forferdelig ustabil. Får BSOD hele tiden. Dritt!

6990394[/snapback]

Da trenger du NOD32 :)

6990402[/snapback]

Hvordan hjelper det? Jeg har antivirusprogrma fra før av.

6990483[/snapback]

Det hadde jeg også, men likevel ble datan slik beskrevet i profilen min. Etter at jeg fikk NOD32, ble alt bra.

Lenke til kommentar
Jadda, så sitter jeg her på datarommet på båten. Koser meg med en fanta mens jeg surfer, står et skilt rett over hodet mitt ingen brus eller mat tillat. Hva klarer jeg å gjøre? Miste brusen så spruten står over tastatur og skjerm. Skal prise meg hellig at det ikke var en fra vaktservice ute på runden sin! :)

 

PS: Hallo Marius! :)

6990468[/snapback]

Hvilken båt?

Lenke til kommentar

Ræræræræ, hjemme fra skolen.

 

En kompis som eg sykla sammen med gikk på snørra deluxe. Han feilberegna en sving bigtime og gikk i autovernet. Bakdekket ser ut som en "S" bakfra, og jeg tror han knuste ballene til miniballer.. Verste var de forpulte 8-klassingene som syntes det hele var jævlig morsomt. Endte opp med at kompis og jeg kjefta til han så ut som han skulle bryte ut i gråt, uten at jeg synes synd på ham..

Lenke til kommentar
Jadda, så sitter jeg her på datarommet på båten. Koser meg med en fanta mens jeg surfer, står et skilt rett over hodet mitt ingen brus eller mat tillat. Hva klarer jeg å gjøre? Miste brusen så spruten står over tastatur og skjerm. Skal prise meg hellig at det ikke var en fra vaktservice ute på runden sin! :)

 

PS: Hallo Marius! :)

6990468[/snapback]

Hvilken båt?

6990512[/snapback]

Lyngen, bor på båt når jeg er på jobb..

PS: Edge: Det der hørtes stakkarslig ut.. :(

Lenke til kommentar
Jadda, så sitter jeg her på datarommet på båten. Koser meg med en fanta mens jeg surfer, står et skilt rett over hodet mitt ingen brus eller mat tillat. Hva klarer jeg å gjøre? Miste brusen så spruten står over tastatur og skjerm. Skal prise meg hellig at det ikke var en fra vaktservice ute på runden sin! :)

 

PS: Hallo Marius! :)

6990468[/snapback]

Hvilken båt?

6990512[/snapback]

Lyngen, bor på båt når jeg er på jobb..

PS: Edge: Det der hørtes stakkarslig ut.. :(

6990544[/snapback]

 

Du, nevnte person gikk bokstavlig talt og fortalte alle som gikk forbi nøyaktig hva som hadde skjedd, mens han lo klekkelig godt.

Lenke til kommentar
Det som var "morsomt" var at kompisen kræsja, og det tydligvis var info som alle måtte ha.

6990590[/snapback]

jaja, synes å det hørtes morsomt ut, spesialt med at dekket på sykkelen ble skjevt å at dere måtte leie den hjem mens dere haltet osv, men virket ikke som om han tok det så bra slik du skrev det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...