Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jo så totalt eid om dagen... I går så... (les det i bloggen)

Og hva tror dere skjedde i dag morges? Når jeg gikk på bussen, like etter at jeg hadde tatt busskortet over den busskortautomatdingsen. Joda, to jenter på 8-9 sprayer parfyme på meg, etterpå lukta jeg!  :hrm:

Her om dagen slo jeg forresten til en jente ved øyet med et sverd, er mye action om dagen ja....

EDIT: Første post i SO 5, på side 52 og greier, er det nå jeg skal juble eller?  :w00t:

5997646[/snapback]

Et par jenter på bussen min skal bestanding beføle meg på det deilige krøllete håret mitt. :ermm:

Lenke til kommentar
Er du tilbakestående?

5997669[/snapback]

Antagelig.

5997675[/snapback]

Mustang er en koselig bil. Den har ikke kjøreegenskapene til bilen din, men den drar ballene av SUV'en din. :)

OG. En flaske whisky i hanskerommet, så er turen perfekt.

Mustang er mandig, SUV er femi og ekkelt.

6_1145536487096.jpg

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Unnskyld? Er en SUV femi?!

Jeg kan til nød være med på at Audi TT(jada, jeg kjører rundt i en slik en fra første august) kan være litt femi, men en SUV? Ikke akkurat hva jeg forbinner det med..

5997705[/snapback]

Altså. Ja?

Mustang er mannebil. Bakesnus+røyk+Mustang+Steppenwolf/The Doors/Led Zeppelin/Deep Purple er så mandig at SUV'en din kan gå hjem og gråte. :)

Den kraftigste bilen som har vært i familiens eie her, er en Oldsmobile 442. :)

Specs: 330 cubic-inch V8 with a 4-bbl carb (rated at 310 horsepower), a 4-speed transmission and dual exhaust

Det sier seg selv. Dette drar ballene dine til jesusland.

oldsmobile-442-1970a.jpg

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Unnskyld? Er en SUV femi?!

Jeg kan til nød være med på at Audi TT(jada, jeg kjører rundt i en slik en fra første august) kan være litt femi, men en SUV? Ikke akkurat hva jeg forbinner det med..

5997705[/snapback]

SUV er femi ja.

5997712[/snapback]

Er en BMW X5 eller hva den måtte hete, flott innredet med champagneskinn, femi? :shrug:

Jaha...

Lenke til kommentar
Blir jo så totalt eid om dagen... I går så... (les det i bloggen)

Og hva tror dere skjedde i dag morges? Når jeg gikk på bussen, like etter at jeg hadde tatt busskortet over den busskortautomatdingsen. Joda, to jenter på 8-9 sprayer parfyme på meg, etterpå lukta jeg!  :hrm:

Her om dagen slo jeg forresten til en jente ved øyet med et sverd, er mye action om dagen ja....

EDIT: Første post i SO 5, på side 52 og greier, er det nå jeg skal juble eller?  :w00t:

5997646[/snapback]

Et par jenter på bussen min skal bestanding beføle meg på det deilige krøllete håret mitt. :ermm:

5997688[/snapback]

Du syns det er litt koslig da :wee:

maria og trine er da glad i deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...