:---{D Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Da har jeg håndhilst Marley 6987878[/snapback] Velkommen etter. Kongsberg er kos. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Da har jeg håndhilst Marley 6987878[/snapback] Kongsberg er kos. 6987924[/snapback] Du var i kbg i dag, sant? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Du var i kbg i dag, sant? 6987926[/snapback] Mye mulig. Husker ikke så mye av det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jarmo: Ban Fjotten for å ditche oss på HW. Jeg vil møte madammen din. 6987913[/snapback] Tar du sorgene på forskudd? Har utrolig lyst til å dra der. Er endel brukere jeg gjerne kunne tenke meg å møte. Som Jarmo og Ueland. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er endel brukere jeg gjerne kunne tenke meg å møte. Som Jarmo og Ueland. 6987945[/snapback] Jeg klarer ikke *kremte* høyt nok. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Du var i kbg i dag, sant? 6987926[/snapback] Mye mulig. Husker ikke så mye av det. 6987932[/snapback] festa? Er ikke så mye spennende her i kbg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 festa? Er ikke så mye spennende her i kbg 6987951[/snapback] Var spennende nok. Natta! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 vil dere ha meg med njååå blir rørt jeg Uff er jobben veit dere, er vrient og dra seg vekk fra den. Jobber hver dag denne uka unntatt Torsdag. Men den går sikkert til alt det andre jeg burde gjøre... 6987860[/snapback] ta en besøksdag.. Du er kjekk, vi vil ha deg her ^^ 6987910[/snapback] hhahahah! Morroklumpen, ja skal nok ikke være umulig akkurat... Jeg får prøve og gjøre alt annet som jeg må gjøre fort og se om det er rom for dere. Det hadde hvert hyggelig da! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Da har jeg håndhilst Marley 6987878[/snapback] Og jeg har håndhilst jarmo. Begynner å bli sliten her. Jobba fra klokka tolv i dag morges. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har også håndhilst på jarmo. - Hilsen Hylo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har ikke håndhilst på Jarmo. Gikk jeg glipp av noe stort? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Marley, spill Your Mum's Your Dad til folka på HW-LAN, daaaaaa. På høyttalere, og sånt. Ok, god natt. Endret 2. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er endel brukere jeg gjerne kunne tenke meg å møte. Som Jarmo og Ueland. 6987945[/snapback] Jeg klarer ikke *kremte* høyt nok. 6987950[/snapback] Oops, beklager Har også lyst til å treffe Marley, hvordan kunne jeg glemme han? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor hadde ingen i salen t-skjorte på seg? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg plager Dotten til søvne tror jeg Jeg vil forøvrig også på hw-lan, dagspass, må bare finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Endret 2. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg plager Dotten til søvne tror jeg Jeg vil forøvrig også på hw-lan, dagspass, må bare finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. 6988157[/snapback] Du sier ikke det. Er ikke ofte man faktisk må nærmest stave hva en gåte er ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Du sier ikke det. Er ikke ofte man faktisk må nærmest stave hva en gåte er ^^ 6988162[/snapback] Det ligger ikke i min natur å løse gåter. Jeg er en slik en som alltid leser gåten for deretter med en gang å se der fasiten står uten å tenke noe særlig over gåten, eller bruke hjerneceller på å løse de. Endret 2. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fra MSN; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dotten says:Hvordan går det med den enkel gåten forresten? Preben | TSP says: øh, jo, øh, tja, den... eh.. kake? Dotten says: Jeg kommer alltid først og du vil garantert høre fra meg siden - løs først den setningen før du tar tak i neste Preben | TSP says: Hmm... Preben | TSP says: huff, er jo fordi det er så lett at det er så vanskelig Preben | TSP says: ...eller fordi jeg har lav IQ er et alternativ Preben | TSP says: men da må alle andre også ha det Dotten says: Noe som _kommer_ først og man alltid _hører_ fra etterpå Preben | TSP says: siden ingen har løst den Preben | TSP says: hmm Preben | TSP says: er det noe konkret? Dotten says: den siste setningen er så latterlig enkel at jeg ikke engang gidder tipse deg Dotten says: noe konkret? Preben | TSP says: ja, det er for eksempel ikke kjærlighet? Dotten says: Nei det er ikke noe slikt Dotten says: det er en, hva skal man si... en reaksjon Preben | TSP says: er det noe, noen? Preben | TSP says: ok Preben | TSP says: en reaksjon = sorg? lettelse? vatro? Dotten says: Mer som to biler som kræsjer ^^ Preben | TSP says: konflikt Dotten says: Tar du den ikke nå skal jeg personlig komme til hw-lan og gi deg juling Preben | TSP says: PRS-fantatiker Dotten says: bah, nei Dotten says: bytt ut biler med noe annet du. Har nettopp servert det til deg Preben | TSP says: ÅH! Det er så vrient! Dotten says: Nei det er det ikke Preben | TSP says: huff, kanskje jeg skulle prøve å meditere Preben | TSP says: tømme mitt sinn Preben | TSP says: ikke stresse Preben | TSP says: la løsningen komme til meg ^^ Dotten says: ja kanskje det. Ta deg en tur og kikk på stjernene og den klare himmelen Dotten says: hvordan er været på østlandet? Mye skyer og regn? Preben | TSP says: nja, har liksom vært litt annenhver dag Preben | TSP says: regn, sol, regn, sol, regn, sol Dotten says: Jeg er egentlig ikke interessert i været. Var bare et subtilt hint til deg Dotten says: Preben | TSP says: Hmm Dotten says: Men faen heller da^^ Preben | TSP says: sorry Dotte Dotten says: Du gir meg migrene nå Preben | TSP says: jeg skal fram til en reaksjon, som om det er to biler som kræsjer Preben | TSP says: og du snakker om vær, klar himmel og stjerner Dotten says: For ikke å snakke om skyer og regn... Preben | TSP says: ja Preben | TSP says: ... Preben | TSP says: ......... Preben | TSP says: ........................ Dotten says: Det er mye som kan kræsje i et uvær..... Preben | TSP says: hmmm... Preben | TSP says: torden, lyn, brak Preben | TSP says: sinne Preben | TSP says: frustrasjon Preben | TSP says: FAEN DA! Dotten says: Jeg kommer alltid først og du vil garantert høre fra meg siden Preben | TSP says: Supermann? Dotten says: Hehe Dotten says: nei Preben | TSP says: æsj Preben | TSP says: Trådstarter? Dotten says: men hva er det ofte man ser først og hører fra siden..... Preben | TSP says: vi snakker på forumet her eller? Preben | TSP says: eller snakker vi i livet liksom? Dotten says: Bah, jeg går og legger meg. Du gir meg høyt blodtrykk Preben | TSP says: nei! Preben | TSP says: serr Preben | TSP says: dette går seg til Preben | TSP says: huff Preben | TSP says: tror jeg må fremkalle en LD i natt Preben | TSP says: så jeg i drømme kan finne fram til svaret Dotten says: Bah, jeg får stave det for deg; Når to ..... kræsjer så kommer det noe først som man hører fra siden... Preben | TSP says: eksplosjon Preben | TSP says: lyset Dotten says: de pleier man å se og høre samtidig Dotten says: men det er vel en form for "eksplosjon". Nuff said Preben | TSP says: ARGH! Preben | TSP says: men skal dette oversettes til å gjelde i forumverdenen? Preben | TSP says: for eks som en "politi=moderator"? Dotten says: det er relevant til hvem som skrev lappen Preben | TSP says: ok Preben | TSP says: så når jeg har funnet ut hva det er man ser først og hører fra siden Preben | TSP says: så leder det meg til brukernavnet? Dotten says: det er kun den ene setningen Dotten says: du må løse den andre også Dotten says: men den er så enkel at jeg ikke gidder tipse deg ^^ Preben | TSP says: faen... likte bedre de gamle, morse og tastaturtriks ^^ Preben | TSP says: gåter er ikke helt meg Preben | TSP says: pleier alltid å lese gåter for så å med en gang lese svaret Preben | TSP says: uten å prøve å tenke særlig gjennom dedm Til hans forsvar så tok han den til slutt da... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 ehm.. dotten? er ikke du mod? skal ikke du passe på å ikke ha så lange innlegg da? hva med sånn skjulegreie? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Æsj, bæsj. Du er slem Dotte Men nå gjenstår jo andre del av gåten som du mener er enda lettere, syns den virker enda vanskeligere jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg