Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal :p

6987676[/snapback]

 

Da blir det bra :p Er ikke akkurat inn i lan greiene :whistle:

6987700[/snapback]

 

hehe, første gang for meg dette.. Er skikkelig spent ^^ Eneste problemet blir å komme seg hjem. Men tenker jeg kommer til å ta buss, hadde bare vært greit om noen kanskje skulle samme vei. Men tviler

6987733[/snapback]

 

Skjønner! Sku gjerne hvert med :cool:

Lenke til kommentar
hadde det ikke vært for jobben hadde jeg absolutt blitt med. Hadde vært så fett og fått et ansikt på alle disse nickene og se dere "live" hehe

6987826[/snapback]

Må si man mister en del av det intime og mørke med nettcommunities om man skal treffe alle IRL før man blir særlig kjent med dem. Alle de jeg har truffet herifra IRL, har jeg kjent i minst et halvt år i forveien. :p

Lenke til kommentar
Ørnen har landet på Fornebu ;)

6987724[/snapback]

 

Oslo skjelver vel med din ankomst :p

 

 

Ellers, om SO-mobben kan storme avgårde og gi litt stemmer i partibarometertråden, da den fikk litt få stemmer sist, så takker og bukker man;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=57&t=641702&st=

 

(Jarmo, ban meg for å reklamere for annen tråd i SO).

 

 

Jeg skulle vært i Spania nå, forbannade drit. Men kanskje jeg nå makter å dra meg avgårde til en viss hall på østlandet. Er litt fristet til å terrorisere Jarmo litt :innocent:

Lenke til kommentar
Dotten, din horebukkdrittbæsj. Du lovet at hvis det ikke ble noe av Spania så skulle du være med på LAN. Jeg har loggen som beviser det, så det er bare å bestille fly!

6987893[/snapback]

 

Fly? Blir nok bil isåfall og madammen har å kjøre meg :wee:

 

Jarmo, ban steffyboy for navnekallingen. Så kan vi begge møtes i de permbannedes rike for øl, fyll og fanteri. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...