Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ørnen har landet på Fornebu 6987724[/snapback] Hent hagla. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal 6987676[/snapback] Da blir det bra Er ikke akkurat inn i lan greiene 6987700[/snapback] hehe, første gang for meg dette.. Er skikkelig spent ^^ Eneste problemet blir å komme seg hjem. Men tenker jeg kommer til å ta buss, hadde bare vært greit om noen kanskje skulle samme vei. Men tviler 6987733[/snapback] Skjønner! Sku gjerne hvert med Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 me tired me sleepy me say good night me sleep Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 me tiredme sleepy me say good night me sleep 6987760[/snapback] stikker fra meg? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 me tiredme sleepy me say good night me sleep 6987760[/snapback] u talk liek caveman Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 me tiredme sleepy me say good night me sleep 6987760[/snapback] me fail english thats unpossible Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 hadde det ikke vært for jobben hadde jeg absolutt blitt med. Hadde vært så fett og fått et ansikt på alle disse nickene og se dere "live" hehe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Redigert: Glem det. Menneh, du jobber vel ikke hveeer dag? Endret 2. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 ta en dag og besøk oss da vel Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 hadde det ikke vært for jobben hadde jeg absolutt blitt med. Hadde vært så fett og fått et ansikt på alle disse nickene og se dere "live" hehe 6987826[/snapback] Må si man mister en del av det intime og mørke med nettcommunities om man skal treffe alle IRL før man blir særlig kjent med dem. Alle de jeg har truffet herifra IRL, har jeg kjent i minst et halvt år i forveien. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig. Det eneste folka herfra duger til er ONS'. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) vil dere ha meg med njååå blir rørt jeg Uff er jobben veit dere, er vrient og dra seg vekk fra den. Jobber hver dag denne uka unntatt Torsdag. Men den går sikkert til alt det andre jeg burde gjøre... Endret 2. oktober 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig. Det eneste folka herfra duger til er ONS'. 6987857[/snapback] Reporting for duty. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Da har jeg håndhilst Marley Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ørnen har landet på Fornebu 6987724[/snapback] Oslo skjelver vel med din ankomst Ellers, om SO-mobben kan storme avgårde og gi litt stemmer i partibarometertråden, da den fikk litt få stemmer sist, så takker og bukker man; https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=57&t=641702&st= (Jarmo, ban meg for å reklamere for annen tråd i SO). Jeg skulle vært i Spania nå, forbannade drit. Men kanskje jeg nå makter å dra meg avgårde til en viss hall på østlandet. Er litt fristet til å terrorisere Jarmo litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dotten, din horebukkdrittbæsj. Du lovet at hvis det ikke ble noe av Spania så skulle du være med på LAN. Jeg har loggen som beviser det, så det er bare å bestille fly! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig. Det eneste folka herfra duger til er ONS'. 6987857[/snapback] Reporting for duty. 6987862[/snapback] Seven-six-two millimeter. Full metal jacket, I presume? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dotten, din horebukkdrittbæsj. Du lovet at hvis det ikke ble noe av Spania så skulle du være med på LAN. Jeg har loggen som beviser det, så det er bare å bestille fly! 6987893[/snapback] Fly? Blir nok bil isåfall og madammen har å kjøre meg Jarmo, ban steffyboy for navnekallingen. Så kan vi begge møtes i de permbannedes rike for øl, fyll og fanteri. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 vil dere ha meg med njååå blir rørt jeg Uff er jobben veit dere, er vrient og dra seg vekk fra den. Jobber hver dag denne uka unntatt Torsdag. Men den går sikkert til alt det andre jeg burde gjøre... 6987860[/snapback] ta en besøksdag.. Du er kjekk, vi vil ha deg her ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jarmo: Ban Fjotten for å ditche oss på HW. Jeg vil møte madammen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg