Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 -Redhead- : Du kjenner Astrid, sant? Er du kusina eller no? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg VISSTE at det var noe på G der neida 6987475[/snapback] Jo? God natt, I've got things to do. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Oh, oh! Nå er det ikke lenge igjen! Kun et par dager, så er jeg der! Det er høstferie, det er...hyttetur med familien!! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 -Redhead- : Du kjenner Astrid, sant? Er du kusina eller no? 6987492[/snapback] Hehe, ja, hu er kusina mi vøtt Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) God natt, I've got things to do. 6987493[/snapback] Jeg siterer deg før fredrikrb gjør det. Endret 2. oktober 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 -Redhead- : Du kjenner Astrid, sant? Er du kusina eller no? 6987492[/snapback] Hehe, ja, hu er kusina mi vøtt 6987502[/snapback] Hvilken skole går du på egentlig ? Aldri sett deg, tror jeg! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Må ikke legge dere så tidlig. Ferie nå. 6987432[/snapback] Skulle ikke du fikse avataren din? 6987445[/snapback] Skal fikse en nå trur jeg. Måtte jobbe for fattern i dag, ble ikke noe av avatarlaging da. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvilken skole går du på egentlig ? Aldri sett deg, tror jeg! 6987513[/snapback] Nå går jeg på Tinius, på tegn, form og farge, andre året. På ungdomsskolen gikk jeg på Skrim, som ligger ved kongsgårdsmoen der. Hvor gikk du før videregående? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvilken skole går du på egentlig ? Aldri sett deg, tror jeg! 6987513[/snapback] Nå går jeg på Tinius, på tegn, form og farge, andre året. På ungdomsskolen gikk jeg på Skrim, som ligger ved kongsgårdsmoen der. Hvor gikk du før videregående? 6987544[/snapback] Jeg gikk på Tisle Samma som Astrid, går i paralellklassen tel Astrid nuh for tiden å Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg VISSTE at det var noe på G der neida 6987475[/snapback] Jo? God natt, I've got things to do. 6987493[/snapback] sooooo busted Kos kos Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg gikk på Tisle Samma som Astrid, går i paralellklassen tel Astrid nuh for tiden å 6987553[/snapback] Ah, koselig det da Btw, har ikke lyst å ta deg en tur på lan fra f.eks fredag til søndag? Siden du skulle bort onsdagen..? ^^ Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg gikk på Tisle Samma som Astrid, går i paralellklassen tel Astrid nuh for tiden å 6987553[/snapback] Ah, koselig det da Btw, har ikke lyst å ta deg en tur på lan fra f.eks fredag til søndag? Siden du skulle bort onsdagen..? ^^ 6987575[/snapback] Jeg har lyst Men drar liksom Onsdag og kommer hjem Søndag Skal tross alt på andre siden av landet Jeg får nok ha det tel en annen gang.. Skal du på TG a? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har lyst Men drar liksom Onsdag og kommer hjem Søndag Skal tross alt på andre siden av landet Jeg får nok ha det tel en annen gang.. Skal du på TG a? 6987586[/snapback] jaja, du får bli med neste år da serru ^^ tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fisker: Nå har jeg miska opp en ny avatar, slik en foreløbig. Skal se om jeg får laget noen kule til jeg kommer på hybelen. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 jaja, du får bli med neste år da serru ^^ tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på 6987619[/snapback] Jepp.. Får se om jeg blir med på det, kanskje vi kan dra sammen når den tid kommer Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 jaja, du får bli med neste år da serru ^^ tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på 6987619[/snapback] Jepp.. Får se om jeg blir med på det, kanskje vi kan dra sammen når den tid kommer 6987666[/snapback] I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal 6987676[/snapback] Da blir det bra Er ikke akkurat inn i lan greiene Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ørnen har landet på Fornebu Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal 6987676[/snapback] Da blir det bra Er ikke akkurat inn i lan greiene 6987700[/snapback] hehe, første gang for meg dette.. Er skikkelig spent ^^ Eneste problemet blir å komme seg hjem. Men tenker jeg kommer til å ta buss, hadde bare vært greit om noen kanskje skulle samme vei. Men tviler Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ørnen har landet på Fornebu 6987724[/snapback] Amerikanske fly som mellomlander? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg