Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbup:  Hvilken skole går du på egentlig :p ? Aldri sett deg, tror jeg!

6987513[/snapback]

Nå går jeg på Tinius, på tegn, form og farge, andre året. På ungdomsskolen gikk jeg på Skrim, som ligger ved kongsgårdsmoen der. Hvor gikk du før videregående?

6987544[/snapback]

 

Jeg gikk på Tisle :p Samma som Astrid, går i paralellklassen tel Astrid nuh for tiden å :cool:

Lenke til kommentar
Jeg gikk på Tisle :p Samma som Astrid, går i paralellklassen tel Astrid nuh for tiden å  :cool:

6987553[/snapback]

Ah, koselig det da :wee:

Btw, har ikke lyst å ta deg en tur på lan fra f.eks fredag til søndag? Siden du skulle bort onsdagen..? ^^

6987575[/snapback]

 

Jeg har lyst :D Men drar liksom Onsdag og kommer hjem Søndag :p Skal tross alt på andre siden av landet :dontgetit:

Jeg får nok ha det tel en annen gang.. Skal du på TG a? :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har lyst :D Men drar liksom Onsdag og kommer hjem Søndag :p Skal tross alt på andre siden av landet :dontgetit:

Jeg får nok ha det tel en annen gang.. Skal du på TG a?  :cool:

6987586[/snapback]

 

jaja, du får bli med neste år da serru ^^

tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på :wee:

Lenke til kommentar

jaja, du får bli med neste år da serru ^^

tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på :wee:

6987619[/snapback]

 

Jepp.. Får se om jeg blir med på det, kanskje vi kan dra sammen når den tid kommer :p

Lenke til kommentar

jaja, du får bli med neste år da serru ^^

tenkerr det blir TG på meg ja, om jeg finner ut at lan er gøy da. Og ikke no annet kommer i veien. Men er ennå en god stund igjen før TG, så har nok av tid å tenke på :wee:

6987619[/snapback]

 

Jepp.. Får se om jeg blir med på det, kanskje vi kan dra sammen når den tid kommer :p

6987666[/snapback]

 

I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal :p

Lenke til kommentar

I fjor så var det en del folk fra Kongsberg som dro sammen. Hehe, er da en del folk herfra som drar dit ja ^^ Så blir nok ikke bare oss to herfra om vi skal :p

6987676[/snapback]

 

Da blir det bra :p Er ikke akkurat inn i lan greiene :whistle:

6987700[/snapback]

 

hehe, første gang for meg dette.. Er skikkelig spent ^^ Eneste problemet blir å komme seg hjem. Men tenker jeg kommer til å ta buss, hadde bare vært greit om noen kanskje skulle samme vei. Men tviler

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...