K.. Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) 6986408[/snapback] Flytter du til trondheim, kan vi bli kompisser In real life. Nei, ikke steget i no grader. Bare gjør en god jobb 6986472[/snapback] Hah, deal Så kan vi vi vi.. uh.. klippe ut poster vi har posta her og lime dem inn i en bok? QUOTEN eide seg selv EDIT Endret 2. oktober 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Kult, vurderer det sjøl.. Men spiller ikke da, haha 6986452[/snapback] Tror ikke akkurat det er no problem. Personen som satt ytterst på rekka mi på TG06 dreiv utelukkende med å se på film eller skrive mail. Ihvertfall som jeg kunne se. Så på TG er det plass til alle! 6986483[/snapback] Aah.. Kanskje man skal ta en tur? Men det er jo lenge tel enda Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 å digg var nede og henta en ny pizza Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Aah.. Kanskje man skal ta en tur? Men det er jo lenge tel enda 6986499[/snapback] Lenge nok til å starte med forberedelsene. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN? Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Lenge nok til å starte med forberedelsene. 6986503[/snapback] Men det er jo ikke trygt å gå fra pc'nheller da Gjør man med den om man ikke gidder å sture forran pc'n hele kvelden a? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN? Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen 6986511[/snapback] Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hah, deal Så kan vi vi vi.. uh.. klippe ut poster vi har posta her og lime dem inn i en bok? 6986498[/snapback] Hehe, eget "forum album" Håper jeg får flytta til trondheim iløpet av neste år. Finne meg en passende jobb, jobbe rævva av meg. Få litt ekstra inntekt. Å FESTE Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er det jobb igjen, ja nå er det jobb igjen! Jeg er ikke ferdig før i morgen! Hadebra allesammen! Kos dere, så snakkes vi en annen gang! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @Neppe Kult da! Ettersom jeg har hørt skal Trondheim være en aldeles ypperlig by å oppholde seg i. Gleder meg som en ung ulvehund. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Men det er jo ikke trygt å gå fra pc'nheller da Gjør man med den om man ikke gidder å sture forran pc'n hele kvelden a? 6986517[/snapback] Tar med seg balltre og lar den stå? Hvis man ikke vil lira hele dagen så er det jo alltids en by kalt Hamar rett utafor, og en chilloutsone bakerst i skipet. Ganske fett! Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Tar med seg balltre og lar den stå? Hvis man ikke vil lira hele dagen så er det jo alltids en by kalt Hamar rett utafor, og en chilloutsone bakerst i skipet. Ganske fett! 6986558[/snapback] Men tenk om min kjære laptop blir stjælt / ødelagt ? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Men tenk om min kjære laptop blir stjælt / ødelagt ? 6986569[/snapback] Egentlig en risk man må ta. Du kan bygge deg hylle og låse den inn da, eller kjøpe slik fancy låselenke på komplett.no eller noe. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN? Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen 6986511[/snapback] Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt 6986528[/snapback] Ålesund? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Men tenk om min kjære laptop blir stjælt / ødelagt ? 6986569[/snapback] Ta med en sekk of bær den med deg rundt. :!:. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @NeppeKult da! Ettersom jeg har hørt skal Trondheim være en aldeles ypperlig by å oppholde seg i. Gleder meg som en ung ulvehund. 6986551[/snapback] Det er nokk fin by til å være en storby ja. Trives godt her i "bygda" å jeg da. Men man må vel inn i større steder om man vil litt lengre opp Litt smålei av alle folka, ikke minst eksen. Som jeg helst vil bare bort ifra. Synd det skal være slik men, går ikke ann å være venne liksom Jeg tror jeg er taper, ludder, mannlig hore, idiot, tosk, psykotisk, usympatisk, utenksom, kjedelig, sprengt, nerd, mongolid, cp, djevelen osv osv.. Lista er lang. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN? Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen 6986511[/snapback] Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt 6986528[/snapback] Ålesund? 6986585[/snapback] Ålesund ja Bor du der? Det er en så koslig by Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Men tenk om min kjære laptop blir stjælt / ødelagt ? 6986569[/snapback] Ta med en sekk of bær den med deg rundt. :!:. 6986589[/snapback] Hehe.. Legger den ikke fra meg hvertfall Min laptop skal ikke bli borte fra meg EDIT: Oj... Jeg er flink til å poste 2 ganger etter hverandre gitt Endret 2. oktober 2006 av Pjuus Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er nokk fin by til å være en storby ja. Trives godt her i "bygda" å jeg da. Men man må vel inn i større steder om man vil litt lengre opp Litt smålei av alle folka, ikke minst eksen. Som jeg helst vil bare bort ifra. Synd det skal være slik men, går ikke ann å være venne liksom Jeg tror jeg er taper, ludder, mannlig hore, idiot, tosk, psykotisk, usympatisk, utenksom, kjedelig, sprengt, nerd, mongolid, cp, djevelen osv osv.. Lista er lang. 6986591[/snapback] Ohmy. Høres ut som hun er verd å komme seg vekk fra. VEKK TIL BYEN. Byen gjemmer alle spor. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 @ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN? Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen 6986511[/snapback] Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt 6986528[/snapback] Ålesund? 6986585[/snapback] Ålesund ja Bor du der? Det er en så koslig by 6986595[/snapback] Jeg bor der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg