Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

6986408[/snapback]

Flytter du til trondheim, kan vi bli kompisser :p In real life.

 

Nei, ikke steget i no grader. Bare gjør en god jobb :)

6986472[/snapback]

Hah, deal :p

 

Så kan vi vi vi.. uh.. klippe ut poster vi har posta her og lime dem inn i en bok? :love:

 

QUOTEN eide seg selv EDIT

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult, vurderer det sjøl.. Men spiller ikke da, haha :whistle:

6986452[/snapback]

 

Tror ikke akkurat det er no problem. :p

Personen som satt ytterst på rekka mi på TG06 dreiv utelukkende med å se på film eller skrive mail. Ihvertfall som jeg kunne se. :)

 

Så på TG er det plass til alle!

6986483[/snapback]

 

Aah.. Kanskje man skal ta en tur? :p Men det er jo lenge tel enda :)

Lenke til kommentar
Hah, deal :p

 

Så kan vi vi vi.. uh.. klippe ut poster vi har posta her og lime dem inn i en bok? :love:

6986498[/snapback]

Hehe, eget "forum album" :p

 

Håper jeg får flytta til trondheim iløpet av neste år. Finne meg en passende jobb, jobbe rævva av meg. Få litt ekstra inntekt. Å FESTE :)

Lenke til kommentar
Men det er jo ikke trygt å gå fra pc'nheller da :p Gjør man med den om man ikke gidder å sture forran pc'n hele kvelden a?  :hmm:

6986517[/snapback]

 

Tar med seg balltre og lar den stå? :)

 

Hvis man ikke vil lira hele dagen så er det jo alltids en by kalt Hamar rett utafor, og en chilloutsone bakerst i skipet.

Ganske fett!

Lenke til kommentar
@ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN?  Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen :whistle:

6986511[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier :p Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt :dontgetit:

6986528[/snapback]

 

Ålesund? :)

Lenke til kommentar
@Neppe

Kult da! Ettersom jeg har hørt skal Trondheim være en aldeles ypperlig by å oppholde seg i. :) Gleder meg som en ung ulvehund.

6986551[/snapback]

 

Det er nokk fin by til å være en storby ja. Trives godt her i "bygda" å jeg da. Men man må vel inn i større steder om man vil litt lengre opp :)

 

Litt smålei av alle folka, ikke minst eksen. Som jeg helst vil bare bort ifra. Synd det skal være slik men, går ikke ann å være venne liksom :ermm:

 

Jeg tror jeg er taper, ludder, mannlig hore, idiot, tosk, psykotisk, usympatisk, utenksom, kjedelig, sprengt, nerd, mongolid, cp, djevelen osv osv..

 

Lista er lang.

Lenke til kommentar
@ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN?  Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen :whistle:

6986511[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier :p Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt :dontgetit:

6986528[/snapback]

 

Ålesund? :)

6986585[/snapback]

 

Ålesund ja :wee: Bor du der? :p Det er en så koslig by :love:

Lenke til kommentar
Men tenk om min kjære laptop blir stjælt / ødelagt ?  :ohmy:

6986569[/snapback]

Ta med en sekk of bær den med deg rundt. :!:.

6986589[/snapback]

 

Hehe.. :p Legger den ikke fra meg hvertfall :ohmy: Min laptop skal ikke bli borte fra meg :love:

 

EDIT: Oj... Jeg er flink til å poste 2 ganger etter hverandre gitt :dontgetit:

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar
Det er nokk fin by til å være en storby ja. Trives godt her i "bygda" å jeg da. Men man må vel inn i større steder om man vil litt lengre opp :)

 

Litt smålei av alle folka, ikke minst eksen. Som jeg helst vil bare bort ifra. Synd det skal være slik men, går ikke ann å være venne liksom :ermm:

 

Jeg tror jeg er taper, ludder, mannlig hore, idiot, tosk, psykotisk, usympatisk, utenksom, kjedelig, sprengt, nerd, mongolid, cp, djevelen osv osv..

 

Lista er lang.

6986591[/snapback]

Ohmy. Høres ut som hun er verd å komme seg vekk fra. :) VEKK TIL BYEN.

 

Byen gjemmer alle spor. :love:

Lenke til kommentar
@ Pjuus: Har du vurdert å dra på HW-LAN?  Jeg skal dit, hadde vært greit å dra sammen med noen :whistle:

6986511[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, prøvde å få med meg noen og greier :p Men nå skal jeg til Ålesund og Barstadvik på Onsdag så det klaffer ikke helt :dontgetit:

6986528[/snapback]

 

Ålesund? :)

6986585[/snapback]

 

Ålesund ja :wee: Bor du der? :p Det er en så koslig by :love:

6986595[/snapback]

 

Jeg bor der ja :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...