Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja da sier jeg god jul , sidne butikken mener det er jul nå så må det jo være det , så fra nå av og i 3 jævla måneder er det jul  :xmas:

6985435[/snapback]

 

god jul til deg og :fun:

6985444[/snapback]

Det som er et mere julemenneske enn meg på hele forumet, skal få en julemarsipangris av meg i posten! :):xmas:

Lenke til kommentar
jaja da sier jeg god jul , sidne butikken mener det er jul nå så må det jo være det , så fra nå av og i 3 jævla måneder er det jul  :xmas:

6985435[/snapback]

 

god jul til deg og :fun:

6985444[/snapback]

Det som er et mere julemenneske enn meg på hele forumet, skal få en julemarsipangris av meg i posten! :):xmas:

6985494[/snapback]

Jeg er mer julemenneske enn deg :innocent: venter pakke i posten snart *Glede seg*
Lenke til kommentar
jaja da sier jeg god jul , sidne butikken mener det er jul nå så må det jo være det , så fra nå av og i 3 jævla måneder er det jul  :xmas:

6985435[/snapback]

Du må sålart bevise det ;) Hvordan må du finne ut! :p

god jul til deg og :fun:

6985444[/snapback]

Det som er et mere julemenneske enn meg på hele forumet, skal få en julemarsipangris av meg i posten! :):xmas:

6985494[/snapback]

Jeg er mer julemenneske enn deg :innocent: venter pakke i posten snart *Glede seg*

6985528[/snapback]

Det samme gjelder deg ;) Og eventuelt alle andre :p

Lenke til kommentar

Liker ikke julen lengre jeg :( kanskje fordi hvert år får jeg forspørsel om å være nisse hos naboen. Synes dette med pakker også blir litt teit, folk kjøper gaver til meg for 200 spenn, blir jo bare masse skrap jeg ikke trenger av det... Jeg ønsker meg større ting, og dyrere :evil:

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...