Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere bør ta dere turen på HW-lan!

 

Hilsen Hylo :)

6984360[/snapback]

Hei hylo. Har du det kult?

 

 

Jeg er dritredd for når jeg skal gå inn på lanet i mårra. Kan du komme å møte meg du som har litt mer oversikt?

6984547[/snapback]

Jeg har det kult!

 

Kan jeg vel. Bare ring når du er der, du. :)

Lenke til kommentar

Astrid og Lars! Jeg får jobb i TV2 teksttv! For en stakkar som har lett og lett etter jobb i år og dag er det kos. Nå blir det trolig litt mer Tønsbergbesøk på dekk :wee: Kurs på torsdag, så skal prøve å få tatt en tur på Fornebu før jeg stikker dit.

 

I morra stikker jeg på tur i skauen med en kompis. Så jeg er sprek :love:

Lenke til kommentar
Astrid og Lars! Jeg får jobb i TV2 teksttv! For en stakkar som har lett og lett etter jobb i år og dag er det kos. Nå blir det trolig litt mer Tønsbergbesøk på dekk :wee: Kurs på torsdag, så skal prøve å få tatt en tur på Fornebu før jeg stikker dit.

6984729[/snapback]

Herre! Åssen greide du det?

 

Har kanskje fått meg jobb jeg og. Skal gå tur med en sånn en time hver dag :innocent: Skal dra ned å hilse på bikkja kl 7. Den bor 50 meter fra meg.

Lenke til kommentar
Astrid og Lars! Jeg får jobb i TV2 teksttv! For en stakkar som har lett og lett etter jobb i år og dag er det kos. Nå blir det trolig litt mer Tønsbergbesøk på dekk :wee: Kurs på torsdag, så skal prøve å få tatt en tur på Fornebu før jeg stikker dit.

6984729[/snapback]

Herre! Åssen greide du det?

 

Har kanskje fått meg jobb jeg og. Skal gå tur med en sånn en time hver dag :innocent: Skal dra ned å hilse på bikkja kl 7. Den bor 50 meter fra meg.

6984776[/snapback]

Åh, jeg er glad på dine vegne :love: Da får du både penger og litt mosjon, og du kan forhåpentligvis kjøpe litt bedre mat :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Frichassé har problemer med å snakke med det motsatte kjønn lol

6984983[/snapback]

Damer får orgasme bare ved å prate med han!

6985013[/snapback]

 

Ja, hvor flaut er det ikke å få orgasme på toget?

6985019[/snapback]

Ikke snakk med folk på tog. De er ikke helt gode. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...