Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan forventer du at jeg skal komme meg på LAn når jeg ikke har PC engang.

6982949[/snapback]

 

Per bil/buss/tog/fly/hest/båt/apostlenes hester/trikk/taxi ?

6982986[/snapback]

Dårlig formulert av emg der ja. Hvordan kan man forvente at jeg har lyst til å dra åp LAN når jeg ikke har en dugandes PC å spille på engang?

Lenke til kommentar
Dårlig formulert av emg der ja. Hvordan kan man forvente at jeg har lyst til å dra åp LAN når jeg ikke har en dugandes PC å spille på engang?

6983000[/snapback]

 

La meg si det sånn: I løpet av TG06 satt jeg og spilte maks fem timer i løpet av tiden jeg var der, det er mer enn nok av andre ting å gjøre (f.eks prøve å teipe fast Dahl til stolen sin mens han sover).

Lenke til kommentar
Beklager. Men som et resultat av at jeg er blakk, ikke har fått meg jobb, samt det faktum at jeg ikke har noen dugende pc-er kan jeg ikke komme. Men seriøst. Fra og med etter at jeg har spart opp til russeklær (skal betales i Januar en gang) skal jeg spare til lan.

6982974[/snapback]

1. Blakk? Du har da misunnet meg med at du har så mange penger og at alt vil gå så bra osv.

2. Jobb, kan du enkelt skaffe, kan ikke være så jævli vanskelig, kun du som ikke leter godt nok.

3. Dugende PC? Du har bedre enn den jeg har, og dessuten skal du være med fpr å holde meg med selskap (og Eirik, han gledet seg også til du og jeg skulle være med på LAN med han), du skuffer meg.

4. Du prioriterer det å være russ, fremfor TG?!

Lenke til kommentar
TG er religion!

TG er tradisjon!

TG 4 ever :D

 

 

:ermm:

6982897[/snapback]

Jeg skal på TG07 :ph34r:

 

noen flere som har planlagt en tur nå?

6982928[/snapback]

 

Seff.. håper jeg kan komme, men er usikker på når søstra mi skal ha bursdagsselskap.. Kan liksom ikke vurdere TG framfor 30års dagen hennes..

 

 

Dårlig formulert av emg der ja. Hvordan kan man forvente at jeg har lyst til å dra åp LAN når jeg ikke har en dugandes PC å spille på engang?

6983000[/snapback]

 

La meg si det sånn: I løpet av TG06 satt jeg og spilte maks fem timer i løpet av tiden jeg var der, det er mer enn nok av andre ting å gjøre (f.eks prøve å teipe fast Dahl til stolen sin mens han sover).

6983014[/snapback]

 

Vet, jeg spilte egentlig ganske lite.. Var på "foredrag", Kino, konserter og gikk rett og slett rundt å loka hardt :p døds gøy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...