Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit.

6982722[/snapback]

Melk er noe du som voksen person kan overleve helt fint uten, det eneste som gjør at vi drikker det, er at noen personer av en eller annen skrudd grunn finner det godt.

6982739[/snapback]

 

 

Akkurat som brus da eller?

6982750[/snapback]

 

Indeed.

6982754[/snapback]

 

Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår.

6982759[/snapback]

 

 

Alt det der får du i deg gjennom mat også.

 

SKal ikke nekte for at et glass med melk kan være godt en sjelden gang, men jeg har ikke melk stående i kjøleskapet mitt for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår.

6982759[/snapback]

 

 

Alt det der får du i deg gjennom mat også.

6982770[/snapback]

 

 

Det meste av mat man kjøper nå til dags har ikke den mangden vitaminer man trenger, det hjelper jo å variere kosthold med salat, grønnsaker, frukt etc. Men ikke alle gjør det, derfor er Vitamin piller en annen måte å gjøre det på.

 

De aller fleste familier går for lettlagde måltider, feks fastfood, dette gjelder selvfølgelig ikke alle men flertallet, man ser ungene blir feitere latere og endrer totalt adferd.

 

Og for mange er det mat som kan gjøre at man blir deprimert, folk som spiser mye fett blir slappe og treige, kjeder seg mye og har lite energi, det gjør at de blir som de blir, vis man spiser riktig får man mer energi, mer over skudd og kanskje det lille ekstra som trengs får å gå seg en tur istedenfor å sitte inne og synes synd på seg selv.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
God morgen alle forum-folk. Hva skjer?

6982884[/snapback]

 

Vi var akkurat ferdig med å så til de grader baksnakke deg et par sider tilbake her :love:

6982888[/snapback]

Hey! Jaja, er oppussing på meg idag. Snart ferdig med lakkering av gelendre. Etter det får jeg se hva jeg blir satt til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...