Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit. 6982722[/snapback] Melk er noe du som voksen person kan overleve helt fint uten, det eneste som gjør at vi drikker det, er at noen personer av en eller annen skrudd grunn finner det godt. 6982739[/snapback] Akkurat som brus da eller? 6982750[/snapback] Indeed. 6982754[/snapback] Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår. Endret 2. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår. 6982759[/snapback] Alt det der får du i deg gjennom mat også. SKal ikke nekte for at et glass med melk kan være godt en sjelden gang, men jeg har ikke melk stående i kjøleskapet mitt for å si det sånn... Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Melk er for småbarn og kalver.... Selv om det er godt med sjokoladekake og kald melk :-) Endret 2. oktober 2006 av krage83 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Melk er for småbarn og kalver.... Selvo om det er godt med sjokoladekake og kald melk :-) 6982781[/snapback] Støtte, takk Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 iskald sjokolademelk hittil i dag har jeg spist: 3 brødskiver, potetgull med dip, pizza, no drops fra danmark, Toffifee, mentos, milkshake og masse brus. *pusse tenna* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Men melk er sunt, og innholder vitamin A og kalsium, vitamin A hjelper blant annet mot kviser og kalsium er bra for benstruktur, tenner og hår. 6982759[/snapback] Alt det der får du i deg gjennom mat også. 6982770[/snapback] Det meste av mat man kjøper nå til dags har ikke den mangden vitaminer man trenger, det hjelper jo å variere kosthold med salat, grønnsaker, frukt etc. Men ikke alle gjør det, derfor er Vitamin piller en annen måte å gjøre det på. De aller fleste familier går for lettlagde måltider, feks fastfood, dette gjelder selvfølgelig ikke alle men flertallet, man ser ungene blir feitere latere og endrer totalt adferd. Og for mange er det mat som kan gjøre at man blir deprimert, folk som spiser mye fett blir slappe og treige, kjeder seg mye og har lite energi, det gjør at de blir som de blir, vis man spiser riktig får man mer energi, mer over skudd og kanskje det lille ekstra som trengs får å gå seg en tur istedenfor å sitte inne og synes synd på seg selv. Endret 2. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vondt i magen Er ikke bra å drikke en hel literkartong med Sjokomelk Vil ha trøst! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Da er man i Hangar 4. Hylo hilser. Endret 2. oktober 2006 av Marley Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hangarer ja, hw-lan der skulle en kansje vært, men det passer litt dårlig akkurat nå Webcam? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hangarer ja, hw-lan der skulle en kansje vært, men det passer litt dårlig akkurat nå Webcam? 6982842[/snapback] Skal komme opp en stream, vi jobber med saken. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg skrev et langt innlegg men det ble borte. Faen ta. Nå gidder jeg ikke skrive no mer. Nå ser jeg bare fram til tre timer samfunnsfag. ÆSJ. Jeg vil ha høstferie. Edit: @ Marley: Slå Hylo for meg. Endret 2. oktober 2006 av Rome Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal komme opp en stream, vi jobber med saken. 6982849[/snapback] Så får jeg sitte å se på da og misunne dere.... Gleder meg til TG, Jeg skal ha fri i påsken for påske == TG Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal komme opp en stream, vi jobber med saken. 6982849[/snapback] Så får jeg sitte å se på da og misunne dere.... Gleder meg til TG, Jeg skal ha fri i påsken for påske == TG 6982865[/snapback] Jeg skal på TG Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Min taktikk er at jeg skal gi dere som arrangerer HW-LAN denne gangen til å finne ut hva dere egentlig driver med, så kommer jeg heller til neste år om det blir noe Men TG... så til de grader, "dukka" må tilbake. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 God morgen alle forum-folk. Hva skjer? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 God morgen alle forum-folk. Hva skjer? 6982884[/snapback] Vi var akkurat ferdig med å så til de grader baksnakke deg et par sider tilbake her Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ahh, godmorgen, vurdere å dra til oslo i dag for å handle litt ting til lanet. Eller så dropper jeg det... Hmm, vet ikke enda. trenger nytt headset. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 TG er religion! TG er tradisjon! TG 4 ever Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) veldig weird... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=641287&hl= Bah, nå må Eirikeb dukke opp på msn snart Endret 2. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 God morgen alle forum-folk. Hva skjer? 6982884[/snapback] Vi var akkurat ferdig med å så til de grader baksnakke deg et par sider tilbake her 6982888[/snapback] Hey! Jaja, er oppussing på meg idag. Snart ferdig med lakkering av gelendre. Etter det får jeg se hva jeg blir satt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg