Arinomi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nei æsj, jaja men melk er naturlig å drikke da! 6982633[/snapback] Tenk litt etter: Hvor naturlig er det at DU drikker melk som egentlig er ment for kalver? 6982642[/snapback] Like naturlig som at han kommer og sutter på tissen min og drikker melken Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har et gevær. Vil du se? 6982562[/snapback] Vedder på at jeg har et kulere gevær enn deg så 6982569[/snapback] Jeg eier dere begge jeg trenger ikke våpen fordi: Jeg har lommekniv og MacGyver ferdigheter. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Nei æsj, jaja men melk er naturlig å drikke da! 6982633[/snapback] Tenk litt etter: Hvor naturlig er det at DU drikker melk som egentlig er ment for kalver? 6982642[/snapback] Vi drikker jo morsmelk, en ku er en fullverdig mor. Hvor naturlig er det for oss å spise kjøtt da? Eller salat? Eller bo i hus? Eller kjøre bil? Endret 2. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå stikker jeg helt bort til tv'n Vi snakkes sikkert snart Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har et gevær. Vil du se? 6982562[/snapback] Vedder på at jeg har et kulere gevær enn deg så 6982569[/snapback] Jeg eier dere begge jeg trenger ikke våpen fordi: Jeg har lommekniv og MacGyver ferdigheter. 6982651[/snapback] Jeg har gått i lære hos Chuck Norris Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vi drikker jo morsmelk, en ku er en fullverdig mor. Hvor naturlig er det for oss å spise kjøtt da? Eller salat? Eller bo i hus? Eller kjøre bil? 6982656[/snapback] Vi drikker morsmelk den første tida av vårt liv fordi det da er den eneste formen for næring vi er i stand til å få i oss. Etterhvert som vi vokser, blir vi utstyrt med tenner, og et fordøyelsessystem som er tilpasset BÅDE kjøtt og planter, ikke bare en av delene, så det er en helt naturlig ting å ete kjøtt og salat om du er interresert i å overleve. Å overleve er forsåvidt det eneste hodet ditt egentlig er innstilt på å gjøre. Når vi bor i et hus, beskytter vi oss mot kulde, eller varme, avhengig av årstiden, dette er også nødvendig for å overleve, men vi kunne like gjerne bodd i huler. Kjøre bil er noe vi gjør fordi det er en mer komfortabel måte å tilbakelegge avstander på enn med apostlenes hester, men nei, DET er ikke så veldig naturlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) *trykke fint på rapporteringsknappen* Endret 2. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 1 x dobbel ekspresso 1 x red bull Nå bør jeg våkne :-) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har et gevær. Vil du se? 6982562[/snapback] Vedder på at jeg har et kulere gevær enn deg så 6982569[/snapback] Jeg eier dere begge jeg trenger ikke våpen fordi: Jeg har lommekniv og MacGyver ferdigheter. 6982651[/snapback] Jeg er meg selv og eier dere begge Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg banker dritten ut av dere uansett, for jeg har flere poster i SO enn dere! Bare Bundy som slår meg, men han er banna enn så lenge. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 phø jeg er og tar dere alle lett! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 1 x dobbel ekspresso1 x red bull Nå bør jeg dø av koffeinoverdose 6982704[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vi drikker jo morsmelk, en ku er en fullverdig mor. Hvor naturlig er det for oss å spise kjøtt da? Eller salat? Eller bo i hus? Eller kjøre bil? 6982656[/snapback] Vi drikker morsmelk den første tida av vårt liv fordi det da er den eneste formen for næring vi er i stand til å få i oss. Etterhvert som vi vokser, blir vi utstyrt med tenner, og et fordøyelsessystem som er tilpasset BÅDE kjøtt og planter, ikke bare en av delene, så det er en helt naturlig ting å ete kjøtt og salat om du er interresert i å overleve. Å overleve er forsåvidt det eneste hodet ditt egentlig er innstilt på å gjøre. Når vi bor i et hus, beskytter vi oss mot kulde, eller varme, avhengig av årstiden, dette er også nødvendig for å overleve, men vi kunne like gjerne bodd i huler. Kjøre bil er noe vi gjør fordi det er en mer komfortabel måte å tilbakelegge avstander på enn med apostlenes hester, men nei, DET er ikke så veldig naturlig. 6982690[/snapback] Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 1 x dobbel ekspresso1 x red bull Nå bør jeg dø av koffeinoverdose 6982704[/snapback] Fixed 6982720[/snapback] Du er bare slem Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit. 6982722[/snapback] Melk er noe du som voksen person kan overleve helt fint uten, det eneste som gjør at vi drikker det, er at noen personer av en eller annen skrudd grunn finner det godt. Du er bare slem 6982726[/snapback] Jeg er glad i deg også Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er det matte. Kos dere. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg banker dritten ut av dere uansett, for jeg har flere poster i SO enn dere! Bare Bundy som slår meg, men han er banna enn så lenge. 6982713[/snapback] Jeg er tidligere spamwhore/floodwhore og eier derfor deg. Dessuten har jeg en bruker med status: "Banned" og er her forsatt. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=91762 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit. 6982722[/snapback] Melk er noe du som voksen person kan overleve helt fint uten, det eneste som gjør at vi drikker det, er at noen personer av en eller annen skrudd grunn finner det godt. 6982739[/snapback] Akkurat som brus da eller? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å kjøre bil er luksus,kjøtt og melk er instinkt, enkelt og greit. 6982722[/snapback] Melk er noe du som voksen person kan overleve helt fint uten, det eneste som gjør at vi drikker det, er at noen personer av en eller annen skrudd grunn finner det godt. 6982739[/snapback] Akkurat som brus da eller? 6982750[/snapback] Indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg