Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du holde kjeften din, vær så snill? Det kommer aldri noe vettu ut uansett.

6980512[/snapback]

:ohmy:

du må være snill og grei, du skal ikke plage andre..et elr annet, et elr annet.. og forøvrig kan du gjøre som du vil! et eller annet,et eller annet.

6980526[/snapback]

 

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre hva man hvil...

 

Hilsen Politimester Bastian, Kardemommeby!

Lenke til kommentar
Da kan han slutte og kommentere meg. :)

6980548[/snapback]

 

Now, where's the fun in that?

 

 

Heeeei, Skogli! :D

6980565[/snapback]

Hei. :wee:

 

Skogli, hvorfor har du ikke avatar? Hadde ikke du en sånn kul en da?

6980578[/snapback]

:dontgetit: Er den borte?

Åja, det skjedde en feil på siden min, skal lage ny i morgen. ;)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Jeg er lykkelig!

Har flyttet hjem etter tre eller fire måneder på hytta med oppussing. Har nå kjempefint rom og alt er egentlig nytt i hele leiligheten.

Var riktig nok litt skummelt å sove her.. Våknet og trodde jeg var kidnappet.

Og nå vet jeg hva jeg skal ta på videregående; økonomiske og administrative fag. Mest sannsynlig på John Bauer-gymnaset. Virker som en finfin skole, og har med ei venninne som mest sannsynligvis kommer til å gå idrett- eller realfag-linjen.

Og i morgen skal jeg treffe kjærsten min! Har ikke sett ham på en uke, og har skjedd altfor mye til at det er sunt..

Og Stairways to heaven surrer i bakgrunnen.

Og jeg har fått kake.

Me happy.

 

Så jeg lever fortsatt selv om jeg ikke har vært her på lenge (; Og jeg ser dere er like oppegående som alltid. :cool:

Lenke til kommentar
Uff så jeg har lyst til å kaste meg inn i situasjonen mellom Alexs og fredrikrb, men lar vær ikveld.

6980555[/snapback]

Hvem sin side? Sist gang, så husker jeg att du var imot Fredrikrb.

 

 

Sitter på forumet og snakker dritt til andre folk. Fredrik har sikkert aldri tatt i en skiftnøkkel engang.

6980531[/snapback]

Nei, nå tuller du? :)

jo, men ikke av den typen som du tenker på _HEHE_ *togan*

6980572[/snapback]

Hva mener du?

 

Jeg har skrudd og skrudd i hele dag, men finner ikke feilen. :(

6980432[/snapback]

 

Hva er det som skrus? :)

6980577[/snapback]

Scooter faktisk, den får for mye bensin, har renset forgasser, dysen, bensintanken og luftfilteret. Nåla kunne jeg ikke justere, var ingen hakk.

Lenke til kommentar
Jeg er lykkelig!

Har flyttet hjem etter tre eller fire måneder på hytta med oppussing. Har nå kjempefint rom og alt er egentlig nytt i hele leiligheten.

Var riktig nok litt skummelt å sove her.. Våknet og trodde jeg var kidnappet.

Og nå vet jeg hva jeg skal ta på videregående; økonomiske og administrative fag. Mest sannsynlig på John Bauer-gymnaset. Virker som en finfin skole, og har med ei venninne som mest sannsynligvis kommer til å gå idrett- eller realfag-linjen.

Og i morgen skal jeg treffe kjærsten min! Har ikke sett ham på en uke, og har skjedd altfor mye til at det er sunt..

Og Stairways to heaven surrer i bakgrunnen.

Og jeg har fått kake.

Me happy.

 

Så jeg lever fortsatt selv om jeg ikke har vært her på lenge (; Og jeg ser dere er like oppegående som alltid.  :cool:

6980668[/snapback]

 

Det er du som har tatt all lykken min?

Lenke til kommentar
Uff så jeg har lyst til å kaste meg inn i situasjonen mellom Alexs og fredrikrb, men lar vær ikveld.

6980555[/snapback]

Hvem sin side? Sist gang, så husker jeg att du var imot Fredrikrb.

6980678[/snapback]

opps, skrev feil; mente Axes, og ja, jeg er på din side. :)

 

 

___

 

 

Dæsken, nå fikk jeg lyst til å oppgradere stasjonæren min. :wee:

Lenke til kommentar
Scooter faktisk, den får for mye bensin, har renset forgasser, dysen, bensintanken og luftfilteret. Nåla kunne jeg ikke justere, var ingen hakk.

6980678[/snapback]

 

Akkurat. :)

Ikke for å ta motorpraten her, men er du sikker på at den er bensinen, og ikke falskluft / kompressjon?

 

Lykke til TeggY! :)

Lenke til kommentar
Scooter faktisk, den får for mye bensin, har renset forgasser, dysen, bensintanken og luftfilteret. Nåla kunne jeg ikke justere, var ingen hakk.

6980678[/snapback]

 

Akkurat. :)

Ikke for å ta motorpraten her, men er du sikker på at den er bensinen, og ikke falskluft / kompressjon?

 

Lykke til TeggY! :)

6980738[/snapback]

Ja. Det er bensinen.

Lenke til kommentar
Ja. Det er bensinen.

6980748[/snapback]

 

Javel... Hmm... Du har ikke rett og slett for stor gasser da? Eller er det originalvare?

Hvis ikke er det nåla som må reguleres... :hmm:

6980768[/snapback]

Originalvare, jeg skrev att det ikke var noen hakk på nåla, er nok ikke det på franske scootere under 125ccm tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...