Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 De er ofte det skjønner du. De er gjerne hyggelige mennesker med annet å ta seg til enn å bryte forumregler. Gjerne emr fornuftige ting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Orresnei, er jeg på listen ? 6979658[/snapback] Ja du er nok det. Mye takket være dine fine vintips! 6979663[/snapback] JB Hvitvin, står i den tyske seksjonen. Det står "JB" på flaska, vanskelig å ikke se. Ironisk ? Anyone ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Nå er det nødvendigvis slik at de trenger å være uten warn da. Så lenge disse warnene ikke er slike idiotiske ting som det å bryte retningslinjene med vilje, ting som personagrep er også ting jeg ikke liker. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Når folk ikke ønsker å få navnet sitt klistret opp på norges nest største forum synes jeg vi skal respektere det. Enten det gjelder fornavn eller full personinformasjon. 6979653[/snapback] Ok. Men hvilket forum er det største? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Når folk ikke ønsker å få navnet sitt klistret opp på norges nest største forum synes jeg vi skal respektere det. Enten det gjelder fornavn eller full personinformasjon. 6979653[/snapback] Ok. Men hvilket forum er det største? 6979703[/snapback] Nå har han nok heller ikke lyst til å få navnet sitt klistret opp på det største. Og det er da ganske opplagt hvilket forum som er det største. Så da lar jeg det bli opp til deg å finne ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 De er ofte det skjønner du. De er gjerne hyggelige mennesker med annet å ta seg til enn å bryte forumregler. Gjerne emr fornuftige ting. 6979686[/snapback] Det kan jeg aldri forestille meg. Høres mer ut som A4-mennesker som lar meningene sine dempe av et sett med regler som er under konstant forandring og som kun gjelder for visse brukere. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er enkelt å finne personopplysninger til breal, bundy fant dem på 40 sek Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Der har du et poeng. Men mange folk med null i advarsel er da også hyggelige interessante mennesker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Der har du et poeng. Men mange folk med null i advarsel er da også hyggelige interessante mennesker. 6979731[/snapback] Enig. Jeg er interessant, og det er ikke mer enn noen uker før mine siste 10% forsvinner. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja det var det da. Vi får nå se hvor lenge du greier deg før du får en ny advarsel. Men fortsetter du slik du har gjort nå tror jeg du skal greie deg ganke bra jeg Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har forresten en warn jeg ikke enda har forstått. Virker som en moderator bare har hoppet inn i tråden, og mistolket.... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal bytte ut den andre linjen i signaturen min med "Mine favorittbrukere: SteffyBoy". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Må oppføre meg før HWLAN, ellers får jeg ikke være crew. =( Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var da voldsomt som du skulle rompeslikke Steffyboy da fisker hehe neida. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal bytte ut den andre linjen i signaturen min med "Mine favorittbrukere: SteffyBoy". 6979760[/snapback] Unnskyld meg, men...? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Nå har dette med warn kanskje noe å gjøre med at det er Otbaren, og det finnes mange synsvinkler, ift et spm der det bare finnes et svar. Der kan ikke moderator dømme deg for dette. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg kan telefonnummeret til breal jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har du fått en advarsel du ikke er enig i er det bare å sende mail til forumstyret. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg kan telefonnummeret til breal jeg. 6979784[/snapback] Ring han og si jeg r n ltn sxyboy okilol? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Å klage til forumetstyret er som å melde en polititjenestemann til SEFO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg