Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

6979402[/snapback]

ARG! Ikke kom med sånne historier! Jeg elsker den bilen, men det er så mye i veien med han jeg må fixe. Jeg har endelig klart å overtale megselv og kompisen min til at det er det beste. :cry: Han tilbød å gjøre alt arbeid med å fixe gulo hvis jeg ikke hoggde han. Jegvilikkedrepegulo!! :ph34r::thumbdown::cry:

Lenke til kommentar
*snip*

6979402[/snapback]

ARG! Ikke kom med sånne historier! Jeg elsker den bilen, men det er så mye i veien med han jeg må fixe. Jeg har endelig klart å overtale megselv og kompisen min til at det er det beste. :cry: Han tilbød å gjøre alt arbeid med å fixe gulo hvis jeg ikke hoggde han. Jegvilikkedrepegulo!! :ph34r::thumbdown::cry:

6979431[/snapback]

 

Den bilen bør være fanden så kul for å gjøre det greit å være sånn.

Lenke til kommentar
Beklager mushi. Ikke meningen å gjøre deg mer usikker på valg av avlivning av bilen din. Skal holde kjeft med slike historier framover. Hvertfall når du er her :)

6979438[/snapback]

:cry::cry:

 

Jeg kan ikke gjøre det! Nå har jeg ombestemt meg igjen selv om jeg trenger penga så sinnsykt mye. :(

 

Ok det som er i veien med han er: høl i eksosen (bare å tape igjen), stort hull i bensintanken (bytte tank, billig og lett), stramme vaier på brekk, bytte alt av bremser, kjøpe nye sommer og vinterdekk m/felger og å sveise litt og male han gul igjen. Er ikke sååå mye og jeg har en kompis som kan gjøre alt gratis for meg. Jeg må bare kjøpe delene. Koster meg vel 1500-2000 kr... Er ikke altfor mye egentlig. :innocent:

 

 

Så du har meg som favorittbruker! :thumbup: You go girl!

Lenke til kommentar
Hey, jeg er ingen girl *kremt* Men takk alikevel. ogsåklart jeg har deg som en av mine favorittbrukere. Finnes få brukere som er bedre enn deg!

6979476[/snapback]

:love:

 

Glad i deg også. :)

 

Tror faktisk ikke jeg er kapabel til å bryte regler med overlegg :ph34r:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Best0 se PM for retting av engelsk-greien. Innlegget var egentlig på grensen til support, så jeg fjernet det da du tross alt fikk det du trengte på PM-en.

 

Går det noen bra filmer ikveld?

6979497[/snapback]

Jeg takker og bukker, så tar de gutta meg kanskje litt mer seriøst

 

*kosepå* Orresnei :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...