Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja. Man må være ganske diskré når man klår på småjentene/guttene Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 *snip* 6979402[/snapback] ARG! Ikke kom med sånne historier! Jeg elsker den bilen, men det er så mye i veien med han jeg må fixe. Jeg har endelig klart å overtale megselv og kompisen min til at det er det beste. Han tilbød å gjøre alt arbeid med å fixe gulo hvis jeg ikke hoggde han. Jegvilikkedrepegulo!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Beklager mushi. Ikke meningen å gjøre deg mer usikker på valg av avlivning av bilen din. Skal holde kjeft med slike historier framover. Hvertfall når du er her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 *snip* 6979402[/snapback] ARG! Ikke kom med sånne historier! Jeg elsker den bilen, men det er så mye i veien med han jeg må fixe. Jeg har endelig klart å overtale megselv og kompisen min til at det er det beste. Han tilbød å gjøre alt arbeid med å fixe gulo hvis jeg ikke hoggde han. Jegvilikkedrepegulo!! 6979431[/snapback] Den bilen bør være fanden så kul for å gjøre det greit å være sånn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Beklager mushi. Ikke meningen å gjøre deg mer usikker på valg av avlivning av bilen din. Skal holde kjeft med slike historier framover. Hvertfall når du er her 6979438[/snapback] Jeg kan ikke gjøre det! Nå har jeg ombestemt meg igjen selv om jeg trenger penga så sinnsykt mye. Ok det som er i veien med han er: høl i eksosen (bare å tape igjen), stort hull i bensintanken (bytte tank, billig og lett), stramme vaier på brekk, bytte alt av bremser, kjøpe nye sommer og vinterdekk m/felger og å sveise litt og male han gul igjen. Er ikke sååå mye og jeg har en kompis som kan gjøre alt gratis for meg. Jeg må bare kjøpe delene. Koster meg vel 1500-2000 kr... Er ikke altfor mye egentlig. Så du har meg som favorittbruker! You go girl! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hey, jeg er ingen girl *kremt* Men takk alikevel. ogsåklart jeg har deg som en av mine favorittbrukere. Finnes få brukere som er bedre enn deg! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei seether! Hvordan går det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hey, jeg er ingen girl *kremt* Men takk alikevel. ogsåklart jeg har deg som en av mine favorittbrukere. Finnes få brukere som er bedre enn deg! 6979476[/snapback] Glad i deg også. Tror faktisk ikke jeg er kapabel til å bryte regler med overlegg Endret 1. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Best0 se PM for retting av engelsk-greien. Innlegget var egentlig på grensen til support, så jeg fjernet det da du tross alt fikk det du trengte på PM-en. Går det noen bra filmer ikveld? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Best0 se PM for retting av engelsk-greien. Innlegget var egentlig på grensen til support, så jeg fjernet det da du tross alt fikk det du trengte på PM-en. Går det noen bra filmer ikveld? 6979497[/snapback] Jeg takker og bukker, så tar de gutta meg kanskje litt mer seriøst *kosepå* Orresnei Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Går det noen bra filmer ikveld? 6979497[/snapback] Starwars nr 2 går 21.30 på ztv Wildboyz på mtv fra 22-23 Dirty Sanchez går etterpå. Endret 1. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sjekket programoversikt i BT og fant ingen bra filmer på de kaneler jeg har. Så da driter jeg i TV ikveld. Så jeg brukernavnet The Strategy-player her? Tydeligvis ikke. Glem det, så det nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hjemme fra Oslo. Yay! Skjer her i dag/kveld da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hjemme fra Oslo. Yay! Skjer her i dag/kveld da? 6979537[/snapback] Jeg har opprettet en liste over mine favorittbrukere. Ellers snakker man om løst og fast. Samt savner vi vel alle deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er 100% sikker på at eks kjæresten min blir sinna når hu ser meg glad. Fy faan, haha. KOS TIL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg sitter å snekkrer sammen ski utstyr for sesongen, samt følger delvis med her inne... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kos til deg også Neppe. Du har det bra altså. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kos til deg også Neppe. Du har det bra altså. Ikke dårlig. 6979556[/snapback] Om man venter på no fint, venter man ikke forgjeves ? Må bare tørre å ta no sjanser, jeg tok den. Takk gud Helga blir det trondheims tur Endret 1. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har opprettet en liste over mine favorittbrukere. Ellers snakker man om løst og fast. Samt savner vi vel alle deg.Jasså? Det er vel ikke mulig for en hyggelig forumbruker å se den listen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du får feire med en god hvitvin da ZeroMac, den står på tredje linje i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg