Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både sett bestefar og pappa utkledd som julenisse. Det var en koselig tradisjon. Og jeg var alltid så glad på julaften når jeg skulle få treffe "julenissen". Skjønnte at det var pappa eller bestefar da. Var ganske innlysende da de hadde slike "vil være julenisse"-stemmer. Dessuten skulle de alltid på "do" når julenissen kom.

 

Edit: Og der var mushi også. Huff. Jeg eier ikke noe å gjøre på om kveldene for tiden. Spesielt da jeg er blakk!

Lenke til kommentar
Edit: Og der var mushi også.

6979290[/snapback]

Hei *vinke*

 

Jeg fikk aldri besøk av julenissen når jeg var liten.

 

 

EDIT: Det ser faktisk ut nå som om jeg ENDELIG får somla meg til å hogge stakkars gulo (bilen min :love: )

 

 

:cry: Han har stått avskilta i oppkjørselen siden mai fordi jeg ikke har hatt hjerte til å ta livet av han. :ermm: Håper jeg ikke angrer når det er gjort.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Hehe. Skulle selv gjerne vært nisse. Men tror ikke jeg hadde duget som nisse. Hadde nok blitt avslørt ganske kvikt.

 

Og så skulle jeg ønske min far aldri hadde solgt sin hjemmelagde moped som han selv satt sammen (jobbet i motorsykkelbutikk med motorsykkeldeler og slikt). Den mopeden hadde slike fine sofaputer som sete og ja. Desverre var den i Oslo og vi bor i Bergen. Sto igjen hos bestefaren min i Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...