Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FAEN nå begynenr naboen med den jævla mopeden sin igjen, den er blodtrimma så det bråker helt fryktelig, og han gir seg aldri.... Og ha MÅ jo kjøre opp og ned akuratt forn huset vårt -__-

6976889[/snapback]

 

Gjør det!

 

Jeg hater sånne folk som skal briefe med blodtrimma mopper... de tror dem er så tøffe osv og før dem veit ordet av det så ligger de med hue pressa ned i brystkassa...

 

Du gjør han/familien en tjeneste ved å ringe purken, bare så du veit det... For før du veit ordet av det så får du beskjed om at nabo gutten ligger i koma med store hjerneskader feks..

Hadde det vært bestevennen min (feks) så hadde jeg ikke nølt et sekund med å ringe onkel..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hmm..  har tenkt å kjøpe meg et spill før LANet.

 

CS eller Bf2?

 

Noen som veit ca pris på de? Må være med steam(er kanskje det i alle, ikke veit jeg)

6977085[/snapback]

 

 

BF2

Half Life 2

 

Half Life 2 kjøper du for å kunne få Cs Source, hvis det er det du vil...

Tror det kan være billigere å kjøpe på Elkjøp, men linkene er sånn sirka priser du må ut med..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Men folkens, er det slik at man får pengene helt gratis? Ingen haker?

6977089[/snapback]

Ingen haker nei.

 

Redhead: CS 1.6 koster vel under hundrelappen. BF2 er dyrere, og kan ikke kjøpes gjennom steam

6977101[/snapback]

Dessuten krever BF2 mye mer av PC-en, så hvis du har en sugen PC så bør du kjøpe deg CS1.6. :)

Lenke til kommentar
Men trimma mopeder gjør ikke saken bedre, du får plutselig mye større krefter i en moped som kanskje ikke er bygget for det..

6977138[/snapback]

 

Så veldig mye mer er det uansett ikke snakk om. Spørs på alder på mopeden og lignende. Alle nye mopeder klarer minst 90. Så lenge føreren klarer å tenke selv går det fint, dessverre er det mange som ikke klarer å tenke noe særlig lengre enn nesetippen.

Lenke til kommentar
Er ikke trimma mopeder som er problemet, det er idiotene som kjører de. :)

6977120[/snapback]

 

Men trimma mopeder gjør ikke saken bedre, du får plutselig mye større krefter i en moped som kanskje ikke er bygget for det..

6977138[/snapback]

De fleste nyere mopeder er faktisk bygd for mer enn 45.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...