Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Joa, har hatt 5 kattunger samtidig, fra de var nyfødte. Du har rett i at de ikke er stuerene med en gang, men om eieren er flink å lære de til hvor de skal gå på do, så går det greit.

Er vel egentlig ikke dyrene man skal klage på, men eieren for det meste

6976702[/snapback]

Det er da ikke værre enn å hente katten når den har blitt husrein?

 

Jeg gjorde det med den første katta mi. Fikk han da han var 5 mnd og 100% husrein. Katt nr 2 fikk jeg når han var 3 mnd. Han skulle vært husrein, men han ombestemte seg når han kom hit. Kjedelig å vaske opp piss, men jeg synes det er helt greit, for han er jo husrein nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa, har hatt 5 kattunger samtidig, fra de var nyfødte. Du har rett i at de ikke er stuerene med en gang, men om eieren er flink å lære de til hvor de skal gå på do, så går det greit.

Er vel egentlig ikke dyrene man skal klage på, men eieren for det meste

6976702[/snapback]

Det er da ikke værre enn å hente katten når den har blitt husrein?

 

Jeg gjorde det med den første katta mi. Fikk han da han var 5 mnd og 100% husrein. Katt nr 2 fikk jeg når han var 3 mnd. Han skulle vært husrein, men han ombestemte seg når han kom hit. Kjedelig å vaske opp piss, men jeg synes det er helt greit, for han er jo husrein nå.

6976717[/snapback]

 

Det er jo akkuratt det samme med hunder....

Lenke til kommentar
Det er jo akkuratt det samme med hunder....

6976721[/snapback]

Man MÅ ikke hente katta når den er mini-liten. Den er ikke klar til å dra fra mamma før den er 12 uker allikavel.

 

Med bikkjer er det 8, og det er det en grunn til, får du hunden når den er 3-4 mnd er det mye vanskligere å sosialisere den fordi det er bare i et lite tidsrom den er åpen for det.

Lenke til kommentar
FAEN nå begynenr naboen med den jævla mopeden sin igjen, den er blodtrimma så det bråker helt fryktelig, og han gir seg aldri.... Og ha MÅ jo kjøre opp og ned akuratt forn huset vårt -__-

6976889[/snapback]

 

 

Ring politiet. Så kommer dem og gir han en saftig bot og avskilting. :evil:

Lenke til kommentar
FAEN nå begynenr naboen med den jævla mopeden sin igjen, den er blodtrimma så det bråker helt fryktelig, og han gir seg aldri.... Og ha MÅ jo kjøre opp og ned akuratt forn huset vårt -__-

6976889[/snapback]

 

 

Ring politiet. Så kommer dem og gir han en saftig bot og avskilting. :evil:

6976899[/snapback]

 

 

Hehe, onkelen min trua med det her om dagen da han kjørte på kvelden (her om dagen på kvelden?) da måtte bestemorra hans gå bort å beklage for han :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...