Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mushi: byttet du nettopp avatar?

6976600[/snapback]

ja.

 

 

Man kan desverre ikke ta ansvar for alle de dumme tingene andre mennesker gjør. Jeg synes man skulle gjennomgått en info-kurs før man fikk lov til å få eie hund/katt/unger/whatever. Så kanskje folk lærer å vise litt ansvar for dyra og samfunnet rundt dem.

Lenke til kommentar
samme tingen gjelder for hunder

6976602[/snapback]

 

Du merker mye mer til katter som markerer i blomsterbed og sandkasser enn hva du gjør med hunder (som gjerne ikke pisser og driter i blomsterbed siden disse som oftest er inni hagene til folk).

6976615[/snapback]

 

 

Vet du hva jeg hater? Fugler som driter på trappa. (og i blomsterbedet)

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Du merker mye mer til katter som markerer i blomsterbed og sandkasser enn hva du gjør med hunder (som gjerne ikke pisser og driter i blomsterbed siden disse som oftest er inni hagene til folk).

6976615[/snapback]

Nei jeg gjør faktisk ikke det

6976627[/snapback]

 

Vel, da har du dårlig luktesans.

 

Jeg vet i hvert fall at jeg hører mye mer om folk som irriterer seg over kattedritt og piss på SIN eiendom, enn med hundedritt og -piss.

 

norma: hvorfor drar du inn fugler? Katter tilhører noen, og blir bevisst plassert ut i et område, selv om man burde vite at de ganske sannsynlig er til sjenanse.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Syns katter er mye bedre enn bikkjer..  Var en bikkje på besøk her en gang.. Den pissa faen meg inne.  Katter passer nå hvertfall på å gå på do i kassa.

6976653[/snapback]

Ja, siden den hunden gjorde fra seg inne så er det en sannhet som gjelder for alle hunder.

6976658[/snapback]

 

Nei, det har jeg ikke sagt

Lenke til kommentar
Du merker mye mer til katter som markerer i blomsterbed og sandkasser enn hva du gjør med hunder (som gjerne ikke pisser og driter i blomsterbed siden disse som oftest er inni hagene til folk).

6976615[/snapback]

Nei jeg gjør faktisk ikke det

6976627[/snapback]

 

Vel, da har du dårlig luktesans.

 

Jeg vet i hvert fall at jeg hører mye mer om folk som irriterer seg over kattedritt og piss på SIN eiendom, enn med hundedritt og -piss.

 

norma: hvorfor drar du inn fugler? Katter tilhører noen, og blir bevisst plassert ut i et område, selv om man burde vite at de ganske sannsynlig er til sjenanse.

6976634[/snapback]

 

Kan si meg enig i det med sandkassene, hvor unger faktisk leker, men da kan det uansett være praktisk med en pressenning for å beskytte mot blader ol... Det er vel ingon som driver og ruller seg i blomsterbeddene?

Lenke til kommentar
Kan si meg enig i det med sandkassene, hvor unger faktisk leker, men da kan det uansett være praktisk med en pressenning for å beskytte mot blader ol... Det er vel ingon som driver og ruller seg i blomsterbeddene?

6976673[/snapback]

 

Nei, men folk beveger seg gjerne rundt blomsterbedene, og når det da er en skarp eim av kattepiss er det irriterende.

Lenke til kommentar
Syns katter er bedre enn bikkjer..  Var en bikkje på besøk her en gang.. Den pissa faen meg inne.  Katter passer nå hvertfall på å gå på do i kassa.

6976653[/snapback]

 

 

Ehhh nå vet jeg ikke om du har hatt katter helt fra de er nyfødte.. Men min erfaring er at en del av dem bruker en stund på å bli stuerene..

 

Har hatt mange katter som har gjort fra seg inne selvom de har hatt en helt ren kasse..

Lenke til kommentar
Syns katter er mye bedre enn bikkjer..  Var en bikkje på besøk her en gang.. Den pissa faen meg inne.  Katter passer nå hvertfall på å gå på do i kassa.

6976653[/snapback]

Bikkjer lukter vondt og er innpåslitne og sikler. Katten bare slipper du ut og den går på do der (og katter graver faktisk NED dritten sin så det ikke skal luktes).

 

Bikkja må du følge ut på do, for så å late som du ikke ser dritten og traske videre. Tar 2 sek å plukke opp dritten og er ikke ekkelt egentlig. Man bruker jo pose.

Lenke til kommentar
Ehhh nå vet jeg ikke om du har hatt katter helt fra de er nyfødte.. Men min erfaring er at en del av dem bruker en stund på å bli stuerene..

 

Har hatt mange katter som har gjort fra seg inne selvom de har hatt en helt ren kasse..

6976678[/snapback]

 

Joa, har hatt 5 kattunger samtidig, fra de var nyfødte. Du har rett i at de ikke er stuerene med en gang, men om eieren er flink å lære de til hvor de skal gå på do, så går det greit.

Er vel egentlig ikke dyrene man skal klage på, men eieren for det meste

Lenke til kommentar
Kan si meg enig i det med sandkassene, hvor unger faktisk leker, men da kan det uansett være praktisk med en pressenning for å beskytte mot blader ol... Det er vel ingon som driver og ruller seg i blomsterbeddene?

6976673[/snapback]

 

Nei, men folk beveger seg gjerne rundt blomsterbedene, og når det da er en skarp eim av kattepiss er det irriterende.

6976677[/snapback]

 

Har aldri opplevd det.... Og i denne lille veien bor det 6 katter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...