Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig erfaring med en katt eller?

6976465[/snapback]

Nei, men jeg skjønner ikke hvorfor folk skaffer seg et kjæledyr viss de ikke har tid til oppdragelse, gi dyret masse oppmerksomhet og kjærlighet. men bare har det i bur(les kaniner, hamster) eller slepper detut døra så det kan pisse i hagen til naboen og smelle andre katter på tjukka. Blir jo sånn at katta lever på egen hånd og kommer hjem for mat og litt kos? av og til...

 

 

Mushi: Jeg skal love deg at bikkja hadde kommet rett hjem uten å plage alle naboene først, mens katta hadde tatt seg en tur på mange dager og bekymret hele famillien, kommet hjem gravid og fornøyd!

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Katten vår kommer inn på soverommet mitt på natta og legger seg i senga sammen med meg... Og om morgenen vekekr henne meg ved å bite meg  tåa ^^

6976509[/snapback]

Så søtt! Når ejg leser det der får jeg så lyst på katt. Så søte katter er. Om jeg skal ha meg katt og om jeg da bestemmer meg for en hankatt skal han hete Findus.

Lenke til kommentar
Mushi: Jeg skal love deg at bikkja hadde kommet rett hjem uten å plage alle naboene først, mens katta hadde tatt seg en tur på mange dager og bekymret hele famillien, kommet hjem gravid og fornøyd!

6976514[/snapback]

Hvis katten din blir gravid, hvem sin skyld er det?

 

Man slipper ikke en hund med løpetid ut for å ta seg en tur ut på egenhånd liksom. Siden katter ikke går i bånd, tar man ansvar og steriliserer. Da er problemet løst for alltid. Ikke stikker katta av i lange perioder da heller.

Lenke til kommentar

Husker når vi hadde to kaniner (en vedder og en dvergvedder). De bodde i et bur ute året rudnt og hadde stor glede av å grave tunnel under "veggen" og ut i frihet. Endte opp medat vi måtte løpe ut og fange dem minst hver måned ^^ Vi gjorde den tabben å ikke ha hønsenetting i bunnen. Var riktig nok grus oppå jord med grus i. Så de må ha jobbet godt med gravingen. Savne kaninene. De fikk jo komme inn i husket også. Så gikk ejg tur med dem også :D

Lenke til kommentar
Katten vår kommer inn på soverommet mitt på natta og legger seg i senga sammen med meg... Og om morgenen vekekr henne meg ved å bite meg  tåa ^^

6976509[/snapback]

pusen min pleier å sleike meg på øyelokka og kose meg i ansiktet om jeg sover lenge om morran :wee: Så legger a seg i armkroken min :love:

Lenke til kommentar
Vel, da drar jeg. Skal på peppes å spise pizza, *poff*

6976544[/snapback]

nå?

 

sitter å koose meg med chilinøtter jeg =) God frokost.

6976549[/snapback]

Faen det er såå kjdelig. Jeg vil på kino eller noe :hrm:

 

 

pusen min pleier å sleike meg på øyelokka og kose meg i ansiktet om jeg sover lenge om morran happy.gif Så legger a seg i armkroken min wub.gif

 

 

:love:

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Mushi: Jeg skal love deg at bikkja hadde kommet rett hjem uten å plage alle naboene først, mens katta hadde tatt seg en tur på mange dager og bekymret hele famillien, kommet hjem gravid og fornøyd!

6976514[/snapback]

Hvis katten din blir gravid, hvem sin skyld er det?

 

Man slipper ikke en hund med løpetid ut for å ta seg en tur ut på egenhånd liksom. Siden katter ikke går i bånd, tar man ansvar og steriliserer. Da er problemet løst for alltid. Ikke stikker katta av i lange perioder da heller.

6976545[/snapback]

Å herregud. Les innlegget mitt en gang til...Jeg har ikke nevnt noe om noe jævla løpetid i det hele tatt!

 

Det som faktisk er irriterende er alle kattene som går løse, sterilisert eller ikke. De er overalt!!

Lenke til kommentar
Det som faktisk er irriterende er alle kattene som går løse, sterilisert eller ikke. De er overalt!!

6976565[/snapback]

Jeg synes jeg ser bikkjer overalt, så da har vi nesten samme "problem" begge to.

 

 

Hanne har rett. Katter suger.

 

Er det lov å drepe katter som velger å klatre på biler og slikt?

6976574[/snapback]

 

 

Nei. Du kan få bot fordi det ikke er din katt, selv om det er din eiendom.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Påstår du at hunder er minst like mye frittgående og til irritasjon for folk? Katter går der det passer seg, pisser der de finner det for godt til å pisse, +++...

 

Mushi, ok. Når jeg engang får meg bil, om jeg er nøye med den, kommer jeg til å hive/skremme katter vekk med god samvittighet.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Tingen med hunder er at 90% av eierne er avnsvarsløse. De tar ikke engang opp driten  :hrm:

6976589[/snapback]

Sant...

Påstår du at hunder er minst like mye frittgående og til irritasjon for folk? Katter går der det passer seg, pisser der de finner det for godt til å pisse, +++...

 

Det gjør da hunder og? Bare at de pisser mer, og driter mer.

 

(Har ikke noe imot hunder har 2 hunder selv, Bare enkelte hundeiere)

 

 

 

 

 

Mushi: byttet du nettopp avatar?

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...