Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Katter er for dumme folk"...?

6976440[/snapback]

Etter hva jeg har erfart er det fler dumme som har hund enn katt skal jeg si deg.

 

70% av alle som har hund burde ikke skaffa seg den. Men med katt er nok prosenten litt høyere egentlig fordi det er mange fler katter enn hunder i Norge.

 

Man blir vel mer glad i en hund enn i en katt. Som dere vet så er jo hunden menneskets beste venn, altså, det dyret som trives bra sammed med mennesket.

6976447[/snapback]

Du kan bli like glad i en katt, tro meg.

6976454[/snapback]

 

Eller en hest eller fugl. Alt blir hva du gjør det til. Jeg er mer glad i kattene mine enn mange medlemmer av den nærmeste familien min :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hund er stress, hunden vår drepte nettop  den siste kattungen.

6976435[/snapback]

Vel, det er nok oppdragelsens skyld.

 

Har forresten hørt at i en slosskamp mellom en katt og en hund, vil katten komme best ut i fra det.

6976446[/snapback]

 

 

Bikkja er enda bare valp. Oppdragelse -- Nettopp derfor er hunder stress.

Lenke til kommentar
"Katter er for dumme folk"...?

6976440[/snapback]

Etter hva jeg har erfart er det fler dumme som har hund enn katt skal jeg si deg.

 

70% av alle som har hund burde ikke skaffa seg den. Men med katt er nok prosenten litt høyere egentlig fordi det er mange fler katter enn hunder i Norge.

6976457[/snapback]

Jeg har erfart det motsatte.

 

Du er er riktignok den eneste katteeieren jeg vet om, men... :hmm:

Lenke til kommentar

Ok, kal det diskusjoner a. Men uansett. Det er da ganske opplagt at det ikke finnes noe fasitsvar på dette spørsmålet. Hvor vidt en erpson kan bli mest knyttet til en katt eller en hund kommer da ann på på perosnen. Dessuten har det jo litt å si hvordan personligheten til katten/hunden er også da. Lettere å knytte seg til en litt kosete katt, enn en katt som kun klorer deg for eksempel.

Lenke til kommentar

Folk med hunder lærerer seg å ta ansvar. Folk med hunder er mye mer ansvarsfulle ovenfor hundene enn kattene, folk med hunder har ofte nytte av hundene...

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Faen hvor defending jeg skulle være ovenfor hund :p Skal ta dette litt mindre seriøst.
Lenke til kommentar
Bullshit. Du har tydeligvis ikke hatt katt.

Jeg har hatt katter opp i gjennom årene jeg, sia jeg var 7 år har jeg/vi hatt katter. Jeg sa det der kanskje fordi jeg er lei av katt, og heller vil ha en hund. Men jeg tror uansett at en hund kanskje blir litt mer glad i sin eier. Pluss at en hund er smartere en ei katt.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Katter er så sære, de må ha kasse inne de kan pisse i , så stinker det...De er egoistiske og vil ikke være vennen din. Hunder er jo så mye mer kos!

6976464[/snapback]

Hvilket dyr tror du er smartest?

 

Katten som får deg til å oppføre deg som en slave og gjøre alt etter dens behov, og som egentlig ikke har noen spesiell nytte i dagens samfunn untatt å ta livet av noen småspurv, eller hunden som ikke klarer å ta vare på segselv og har nesten ingen instinkter igjen (med unntak av godt avla jaktraser)?

 

Hvis du hadde sleppi ut en katt og en hund midt i skogen og de skulle finne veien hjem selv, hadde jeg heia med katta.

 

En hund hadde aldri greid å overleve på ting den finner i skogen, det hadde en katt. Bikkjer eer totalt ubrukelige til å ta vare på segselv, men de er tøffe fordet.

 

Katter er ikke så tilbakestående og ettergivende at de gidder å lære seg trix i håp om å få en liten godtebit. Katten forlanger helt til den får.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...