Gjest Yoshi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kan alltids ha innekatt nede i sentrum. 6976294[/snapback] Da bør man ha to. 6976307[/snapback] Det blir jo bare bedre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 En anne ting er det faktum at det er dyrt å ha katt. Skal jo ha helsesjekker, vaksiner og annet. Som student er man ikke akkurat så utrolig rik. 6976319[/snapback] Er ikke så dyrt. 10 kg kvalitetsmat koster 500 spenn. Holder for to katter i 2-3 mnd. kastrering 600 kr, sterilisering 1200. Vaksine tror jeg er 400 og trengs en gang i året. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke så dyrt. 10 kg kvalitetsmat koster 500 spenn. Holder for to katter i 2-3 mnd. kastrering 600 kr, sterilisering 1200. Vaksine tror jeg er 400 og trengs en gang i året. 6976337[/snapback] ... Kastrering? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 En post igjen til 1337 poster mushi. Huff, jeg er blitt leetifisert av alle folka på forumet her. *ugg* At Vegard, såklart må man kastrere. Da slipper man alle disse løpetidene, slossingen hvor man finner katten igjen med et øre og arr over hele kroppen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 En anne ting er det faktum at det er dyrt å ha katt. Skal jo ha helsesjekker, vaksiner og annet. Som student er man ikke akkurat så utrolig rik. 6976319[/snapback] Er ikke så dyrt. 10 kg kvalitetsmat koster 500 spenn. Holder for to katter i 2-3 mnd. kastrering 600 kr, sterilisering 1200. Vaksine tror jeg er 400 og trengs en gang i året. 6976337[/snapback] Og dette kommer fra ei jente som tilnæremet ikke har penger, Snorre. Du klarer pent å ha katter, bare du har tid og kjærlighet Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Damn, sovnet rundt sju, våknet nå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 I'll give it or them all the love they need! Men det får bli til etter at jeg har flyttet hjemmefra og har fått meg jobb. Hva synes folk om at jeg har sntrert signaturen min? Ble det finere slik? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 En post igjen til 1337 poster mushi. Huff, jeg er blitt leetifisert av alle folka på forumet her. *ugg* At Vegard, såklart må man kastrere. Da slipper man alle disse løpetidene, slossingen hvor man finner katten igjen med et øre og arr over hele kroppen. 6976348[/snapback] Jojo, det er sant. Så lenge katten får videreført slekta før den kastreres, er det fett nok, egentlig, for da er den jo "ferdig", hehe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) ... Kastrering? 6976345[/snapback] Det er bare bra å kappe ballene av katta. De får ikke noe ut av å pule, men blir stressa, slåss og kan få infeksjon eller livstruende skader. Har de baller kan de stikke på vift i flere uker av gangen før de kommer hjem helt utsulta. Hele livet dems består da av å slåss om damer. Jeg liker katter uten baller. De har ikke stygge arr og er mye roligere/kosete og større Serilisering sier seg selv hvorfor man skal gjøre det. Det er ikke akkurat underskudd med huskatter, pluss at det er dyr og et slit å få opp kattunger og katten blir sliten og dør fortere av å få 1-2 kull i året i mange mange år. Jojo, det er sant. Så lenge katten får videreført slekta før den kastreres, er det fett nok, egentlig, for da er den jo "ferdig", hehe. 6976367[/snapback] Det er en katt vegard, ikke et mennske. Den dør ikke eller blir fornærma hvis den ikke får ført slekta videre. Det er uansvarlig å ha en ukastrert eller usterilisert katt. Hunnkatten spyr ut unger som absolutt det ikke er behov for, og hankatten pisser på trappa til naboen. Endret 1. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Mushi to the rescue! Da vet jeg det! Lurer kanskje på om jeg skal gå for en hund istedet. Jeg er søren ikke sikker enda. Baaaaaaaaaaah. Må løpe og trene. 4 minutter til min kamerat kommer kjørende og da skal jeg ha fått på meg treningsklær, sko og pakket med meg alt jeg trenger til treningen. Waaaaaaaaaaaaaaaaah. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hund er bra, for da får DU trim og Skaff deg en Mops du, Snorre Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk dåh. Hørt om google? Under vareopptelling i dag gikk jeg gjennom spill og filmer til en fin verdi av: 294.000,- Damn. En del filmer og spill det. :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Mushi to the rescue! Da vet jeg det! Lurer kanskje på om jeg skal gå for en hund istedet. Jeg er søren ikke sikker enda. 6976382[/snapback] Bikkje tar mer tid, men er lettere å få noen til å passe hvis du skal vekk. Husk at du må ut med en hund 4 ganger om dagen minimum i allslags vær og en av turene på være 1-2 timer lang, alt etter hvordan hund du vil ha. Katter er så mye greiere å ha. EDIT: sign din ble fin Endret 1. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hallo folkens Kjæledyr-diskusjon ey? Hund er vel mye mer stress enn katt... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hund er klart mer stress, men også mye nyttigere. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 [snip] 6976374[/snapback] Ok, da var jeg overbevist. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hund er stress. Du må være spesielt interessert for å ha hund når du bor alene. Katt er mye enklere. Jeg skal ikke ha hund før jeg har giftet meg og fått unger, og da bare hvis kona og barna også er interessert i det. Katt er det mulig jeg skaffer når jeg flytter ut, men tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Katt kan alle ha, en hund så må jo man faktisk kunne noe. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hund er stress, hunden vår drepte nettop den siste kattungen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Katt kan alle ha, en hund så må jo man faktisk kunne noe. 6976432[/snapback] "Katter er for dumme folk"...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg