Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din.

6976159[/snapback]

Jeg tryner heletiden jeg :) Har ikke blanse og er ganske klomse egentlig.

Hadde akkurat mekka ny avatar og skulle overraske deg med den. Seff var den på 6,26 kb og jeg får ikke lagt den inn :hrm: Hvordan får man en til å ta mindre plass gjennom paint? Den er allerede under 80x80

6976185[/snapback]

Det letteste er nok å bruke photoshop elelr lignende program. Da kan du lett senke bildekvaliteten noen få hakk (Som regel ser man ikke at bildekvalitet er blitt noe dårligere), og man får da en lavere filstørrelse. Men i paint er vel ikke dette mulig? Ta og send Newt32 en PM du. Så fikser sikkert han det!

Edit: og da tok vist Herr Brun seg av det.

Lenke til kommentar

Det er nok greit :) Jaja, har funnet ut at jeg skal lære meg en Elton John sang. Noen som har forslag til hvilken. Viktig: Det må være en med piano (det er vel de fleste?) da dete r dette instrumentet jeg spiller. Helst en av låtene hans hvor pianoet er ledende instrument.

Forøvrig skal det envnes at jeg har en pissbalanse. Store problemet er nemlig en feil i hørselsnerven min som går utover balansen. Utallige fjellturer som liten har herdet meg. Hvis jeg ikke ahdde gått dem hadde ejg hatt en så dårlig balanse at det hadde vært skummelt. Det skal sies at jeg ikke takler å gå på bom da balansen min helt forsvinner om jeg går over bakken. Treklatring og andre ting er derfor et helvete for meg.

Lenke til kommentar

Til alle som så nattaposten min i går kl 01:30 eller noe: Jeg gikk ikke og la meg. Jeg satt oppe til kl 03:30 og rensa PC'n og gjorde den klar for lan'et jeg skal på.

Jobb gjort:

. Støvsugd litt

. Tatt ut og tørka støv av CPU vifta

. Tatt ut og tørka støv av CPU kjøleren

. Tørka støv av skjermkortet, WLAN-lortet og TV-kortet

. Satt inn et ekstra nettverkskort

. Tørket støv inne boksen, oppå harddiskene, DVD-rom og floppy-disken (nei mushi, snakker ikke om katta di selv om den heter Floppy :p )

. Satt alt tilbake på plass

Skjer ellers, da?

Edit: Faen, jeg missa 13:37 :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Naboen hacka seg inn på vårt trådløse nett :ohmy:  og vi har liksom passord og alt.. hmm

6976138[/snapback]

Anmeld?

6976154[/snapback]

Det tar meg 15min å bryte en WEP/WPA key så sant den er på 128kbit.

Jeg kan knekke opp til 512-bit kryptering, men det tar litt tid.

Dessuten er det veldig få som har det.

Vanskelig... ? Nei!

Hmm nettopp hjemme fra jobb, varetelling. :D

Bersj, tjente ikke mer enn 880,-. :p

Håpte vi skulle holde på mer enn 4 timer jeg, men neida.

Lenke til kommentar
Jaja, katter er søte da. Skulle gjerne hatt katt selv hadde det ikke vært for det faktum at min mor er allergisk. Og når jeg flytter hjemmefra flytter jeg sannsynligvis ned i sentrum. Det kan hende jeg heller flytter et sted jeg kan ha katt da. Jeg får nesten se det ann!

6976285[/snapback]

Du kan alltids ha innekatt nede i sentrum.

Lenke til kommentar
Naboen hacka seg inn på vårt trådløse nett :ohmy:  og vi har liksom passord og alt.. hmm

6976138[/snapback]

Anmeld?

6976154[/snapback]

Vanskelig... ? Nei!

6976276[/snapback]

What about girls young man, girls!?

Lenke til kommentar

6976138[/snapback]

Anmeld?

6976154[/snapback]

Vanskelig... ? Nei!

6976276[/snapback]

What about girls young man, girls!?

6976298[/snapback]

:lol:

LarsP er søt.

Uff. Jeg burde virkelig gjøre ferdig historieprosjektet mitt. Men det er kjedelig! :p

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...