Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Orresnei: Google? :p

Ellers kan du jo alltids leie filmen.

6976130[/snapback]

Mja, var det da. Har sjekket IMDB og andre siter og funnet listen over sanger. MEn skjønner meg ikke på dem uansett :/ Så man får se hva som skjer. Skal lære meg en del sanger til juleavslutningen til skolen. Piano er superkosh.

 

Så har jeg også funnet igjen barberhøvelen min. Så nå får jeg endelig barbert meg igjen.

Lenke til kommentar
Joda jeg har det storartet jeg. Har knapt hatt det bedre på lenge. Føler meg full av energi, hører på god musikk. Skal trene, og ikke nok med det. Jeg skal tjene litt penger på oppussing hjemme.

6976135[/snapback]

Det hørte produktivt ut :)

 

Jeg falt noe jævlig igår. Det mangla trapp foran huset der hvor vi var og det var rundt 1,5 meter opp til døra. Han hadde satt en banankasse elns foran døra for å tråkke på. Det hadde regna og trekassa var driiiitglatt. Jeg tryna rett på rævva som er temmelig vond idag. Gjør vondt å stå rett opp og ned, for ikke å snakke om sitte :whistle:

Lenke til kommentar

Anmeld han/hun! Da får naboen en kraftig smekk på pungen. Det er enmlig jævlig synd med en arvorlig politianmeldelse på rullebaldet.

 

*poor mushi* Du får passe på å ikke tryne galant igjen da. Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din.

Lenke til kommentar
Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din.

6976159[/snapback]

Jeg tryner heletiden jeg :) Har ikke blanse og er ganske klomse egentlig.

 

 

Hadde akkurat mekka ny avatar og skulle overraske deg med den. Seff var den på 6,26 kb og jeg får ikke lagt den inn :hrm: Hvordan får man en til å ta mindre plass gjennom paint? Den er allerede under 80x80

Lenke til kommentar
Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din.

6976159[/snapback]

Jeg tryner heletiden jeg :) Har ikke blanse og er ganske klomse egentlig.

 

 

Hadde akkurat mekka ny avatar og skulle overraske deg med den. Seff var den på 6,26 kb og jeg får ikke lagt den inn :hrm: Hvordan får man en til å ta mindre plass gjennom paint? Den er allerede under 80x80

6976185[/snapback]

Send til meg på PM, så fikser jeg det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...