Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmmm. Motorpsycho er tøfft band. NOen andre som har noen av albumene deres? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Er du dama/typen til Kevin? 6976058[/snapback] Jeg er typen til Kevin, vi er homoseksuelle Men sånn seriøst, så er jeg en venn av Kevin 6976068[/snapback] Bare lurer på om du bor hos han siden dere har samme IP.... 6976089[/snapback] Hun overnattet der i dag. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg lagde en tråd i sex og samliv. Så nå vet jeg jarmo: overnatta hos bundy Endret 1. oktober 2006 av Dragonheart Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kommer mushi på besøk igjen? Hvordan går det med fyllesjuken? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 bollemus, det sier seg selv hva det er da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 bollemus, det sier seg selv hva det er da 6976112[/snapback] Joda gjør jo egentlig det. Men man kan aldri bli for sikker Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kommer mushi på besøk igjen? Hvordan går det med fyllesjuken? 6976108[/snapback] Tja. Har fått dusja og drekki 1/2 liter dau cola, men fortsatt litt uggen Skal til fatter å spise middag etterpå, blir sikkert bedre da Hvordan går det med deg idag da? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 @ Orresnei: Google? Ellers kan du jo alltids leie filmen. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Bundy sier at jeg har gode utsikter for å bli en ot tøs! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Joda jeg har det storartet jeg. Har knapt hatt det bedre på lenge. Føler meg full av energi, hører på god musikk. Skal trene, og ikke nok med det. Jeg skal tjene litt penger på oppussing hjemme. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Naboen hacka seg inn på vårt trådløse nett og vi har liksom passord og alt.. hmm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 @ Orresnei: Google? Ellers kan du jo alltids leie filmen. 6976130[/snapback] Mja, var det da. Har sjekket IMDB og andre siter og funnet listen over sanger. MEn skjønner meg ikke på dem uansett :/ Så man får se hva som skjer. Skal lære meg en del sanger til juleavslutningen til skolen. Piano er superkosh. Så har jeg også funnet igjen barberhøvelen min. Så nå får jeg endelig barbert meg igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dream Theater - Sacrificed Sons (Live) Gud, fantastisk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Naboen hacka seg inn på vårt trådløse nett og vi har liksom passord og alt.. hmm 6976138[/snapback] Anmeld? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Anmeld? 6976154[/snapback] Kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Joda jeg har det storartet jeg. Har knapt hatt det bedre på lenge. Føler meg full av energi, hører på god musikk. Skal trene, og ikke nok med det. Jeg skal tjene litt penger på oppussing hjemme. 6976135[/snapback] Det hørte produktivt ut Jeg falt noe jævlig igår. Det mangla trapp foran huset der hvor vi var og det var rundt 1,5 meter opp til døra. Han hadde satt en banankasse elns foran døra for å tråkke på. Det hadde regna og trekassa var driiiitglatt. Jeg tryna rett på rævva som er temmelig vond idag. Gjør vondt å stå rett opp og ned, for ikke å snakke om sitte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Anmeld han/hun! Da får naboen en kraftig smekk på pungen. Det er enmlig jævlig synd med en arvorlig politianmeldelse på rullebaldet. *poor mushi* Du får passe på å ikke tryne galant igjen da. Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din. 6976159[/snapback] Jeg tryner heletiden jeg Har ikke blanse og er ganske klomse egentlig. Hadde akkurat mekka ny avatar og skulle overraske deg med den. Seff var den på 6,26 kb og jeg får ikke lagt den inn Hvordan får man en til å ta mindre plass gjennom paint? Den er allerede under 80x80 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 er hippie-Erlend hippie-aktig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har selv hatt noen vonde tryningser, men aldri noen som hørtes like vonde ut som din. 6976159[/snapback] Jeg tryner heletiden jeg Har ikke blanse og er ganske klomse egentlig. Hadde akkurat mekka ny avatar og skulle overraske deg med den. Seff var den på 6,26 kb og jeg får ikke lagt den inn Hvordan får man en til å ta mindre plass gjennom paint? Den er allerede under 80x80 6976185[/snapback] Send til meg på PM, så fikser jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg