Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han sa bare fornavnet til en mod, så fikk han ban..

4 uker og 20% warn sier han edited

Btw, han tror det er ditt..

6975120[/snapback]

 

Ja, han modden har vært ganske gretten angående navnet sitt. Men jeg regner med Bundy har sendt mail til Ueland?

 

Eventuelt kan han vel se på det som barselpermisjon :p

Lenke til kommentar
Ja, han modden har vært ganske gretten angående navnet sitt. Men jeg regner med Bundy har sendt mail til Ueland?

 

Eventuelt kan han vel se på det som barselpermisjon :p

6975122[/snapback]

Han sier at ueland ver med på å lage den bannen..

6975126[/snapback]

 

Noen som kan si; Buttfucked!

 

Det sikrer jo mangelen på DNA testing for meg. Uten tilgang kan han ikke spamme ned meldingsboksen min så mye at jeg svarer med navn og adresse :tease:

Lenke til kommentar
Noen som kan si; Buttfucked!

 

Det sikrer jo mangelen på DNA testing for meg. Uten tilgang kan han ikke spamme ned meldingsboksen min så mye at jeg svarer med navn og adresse :tease:

6975130[/snapback]

Du må huske at jeg sitter ved siden av han ;)

 

*spamme innboksen*

halo 2 er rart! :tease:

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar
Du må huske at jeg sitter ved siden av han ;)

 

*spamme innboksen*

halo 2 er rart!  :tease:

6975134[/snapback]

 

halo 2? Hva er det? Ett dustete spill regner jeg med...

 

Er ganske skuffet; ikke en eneste spam i innboksen min ennå... Hadde Bundy sitti ved roret hadde innboksen min krasjet på seks minutter! :tease:

Lenke til kommentar
Dere skal i seng? Også skal han ha meg på DNA test? Er du utelukket?

6975165[/snapback]

Ikke sånn da :p

 

Men mansen hannes er allerede sen.. DU ER FAREN PJOKK

6975167[/snapback]

 

Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det :grin:

Lenke til kommentar
Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det :grin:

6975168[/snapback]

WhatEVER..

 

 

Men nå sier vi god natt. Vi skal teste de nye "utholdene" kondomene fra durex.

Lenke til kommentar
Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det :grin:

6975168[/snapback]

WhatEVER..

 

 

Men nå sier vi god natt. Vi skal teste de nye "utholdene" kondomene fra durex.

6975172[/snapback]

 

Lykke til. Vi snakkes de neste åtte månedene, deretter er du for opptatt... :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...