Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Han sa bare fornavnet til en mod, så fikk han ban.. 4 uker og 20% warn sier han edited Btw, han tror det er ditt.. Endret 1. oktober 2006 av Dragonheart Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Han sa bare fornavnet til en mod, så fikk han ban..4 uker og 20% warn sier han edited Btw, han tror det er ditt.. 6975120[/snapback] Ja, han modden har vært ganske gretten angående navnet sitt. Men jeg regner med Bundy har sendt mail til Ueland? Eventuelt kan han vel se på det som barselpermisjon Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, han modden har vært ganske gretten angående navnet sitt. Men jeg regner med Bundy har sendt mail til Ueland? Eventuelt kan han vel se på det som barselpermisjon 6975122[/snapback] Han sier at ueland ver med på å lage den bannen.. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, han modden har vært ganske gretten angående navnet sitt. Men jeg regner med Bundy har sendt mail til Ueland? Eventuelt kan han vel se på det som barselpermisjon 6975122[/snapback] Han sier at ueland ver med på å lage den bannen.. 6975126[/snapback] Noen som kan si; Buttfucked! Det sikrer jo mangelen på DNA testing for meg. Uten tilgang kan han ikke spamme ned meldingsboksen min så mye at jeg svarer med navn og adresse Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Noen som kan si; Buttfucked! Det sikrer jo mangelen på DNA testing for meg. Uten tilgang kan han ikke spamme ned meldingsboksen min så mye at jeg svarer med navn og adresse 6975130[/snapback] Du må huske at jeg sitter ved siden av han *spamme innboksen* halo 2 er rart! Endret 1. oktober 2006 av Dragonheart Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Faen som jeg hater gothere! Ble skalla ned av en som kom fra en bil når jeg var på tur hjem. Jeg hadde ikke sagt en dritt en gang! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du må huske at jeg sitter ved siden av han *spamme innboksen* halo 2 er rart! 6975134[/snapback] halo 2? Hva er det? Ett dustete spill regner jeg med... Er ganske skuffet; ikke en eneste spam i innboksen min ennå... Hadde Bundy sitti ved roret hadde innboksen min krasjet på seks minutter! Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Halo2 er noe han spiller Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 fyfanihelvette jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Halo2 er noe han spiller 6975151[/snapback] Bare for å bevise at jeg har hatt opplæring hos mester'n; Du er jente har jeg hørt: Pics some1111!111 Pics!! Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Halo2 er noe han spiller 6975151[/snapback] Bare for å bevise at jeg har hatt opplæring hos mester'n; Du er jente har jeg hørt: Pics some1111!111 Pics!! 6975153[/snapback] Opplæring? Hæ? Men orker ikke nå, er og ser skikkelig trøtt ut Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Opplæring? Hæ? Men orker ikke nå, er og ser skikkelig trøtt ut 6975157[/snapback] Var eleven til Bundy i sommer. Derfor jeg er blitt usedvanlig god til å spamme, hadde for eksempel flere poster enn det han hadde selv på "Bundyspam"... Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Okeey.. Men nå skal vi i seng Jeg skal hilse deg fra "Bøndi" Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dere skal i seng? Også skal han ha meg på DNA test? Er du utelukket? Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dere skal i seng? Også skal han ha meg på DNA test? Er du utelukket? 6975165[/snapback] Ikke sånn da Men mansen hannes er allerede sen.. DU ER FAREN PJOKK Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dere skal i seng? Også skal han ha meg på DNA test? Er du utelukket? 6975165[/snapback] Ikke sånn da Men mansen hannes er allerede sen.. DU ER FAREN PJOKK 6975167[/snapback] Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Faen som jeg kjeder meg. Fortell noe jeg kan gjore for aa more meg. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det 6975168[/snapback] WhatEVER.. Men nå sier vi god natt. Vi skal teste de nye "utholdene" kondomene fra durex. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var derfor sexen var litt snodig; Han også har mensen. Jeg trodde det var bare meg. Godt, nå er ihvertfall jeg utelukket. Du kan hilse Bundy og si at jeg sender noen kjønnshår i posten, så han får tatt DNA test. To med mensen kan uansett ikke få barn; det var mange bidrag spart det 6975168[/snapback] WhatEVER.. Men nå sier vi god natt. Vi skal teste de nye "utholdene" kondomene fra durex. 6975172[/snapback] Lykke til. Vi snakkes de neste åtte månedene, deretter er du for opptatt... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Faen som jeg kjeder meg. Fortell noe jeg kan gjore for aa more meg. 6975171[/snapback] Tja, spille cs eller stikke på fest xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg