Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv verdsetter jeg jenter som er modne. Men har ikke sett noen som faktisk er relativt modne enda. Ser bare en masse tullete jenter rundt om kring jeg. Kanskje går jeg ikke på de rette fester, i den grad jeg faktisk går på fester.

 

Edit: Om du ikke fikk det med deg i sted, så er jeg for tiden bosatt i Bergen Pjuus.

Lenke til kommentar
ey, hvem liker vel ikke litt eldre gutter? Ofte de er mere modne ^^

6974564[/snapback]

 

 

ofte har jenter i 16-17 års alderen en stor tendens til å finne den minst modne 22-åringen også..

 

Merkelig, men sant.

6974576[/snapback]

Ei jente i klassen min(15 år) er i sammen med en 22-åring. Det synes jeg er DRØYT!

 

Edit: Ikke helt det du sa da.. Men kom bare på det.. ^^.

Endret av LasH
Lenke til kommentar
ey, hvem liker vel ikke litt eldre gutter? Ofte de er mere modne ^^

6974564[/snapback]

 

 

ofte har jenter i 16-17 års alderen en stor tendens til å finne den minst modne 22-åringen også..

 

Merkelig, men sant.

6974576[/snapback]

Ikke sant... samma som ei i gamleklassen som nå har gifta seg med en som er 3 år eldre... vil ikke si hu er modnere enn oss gutta, men han som er barnsligere for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke lovlig heller da den seksuelle lavalder er 16. Så her har vel fyren hvertfall ikke loven med seg.

 

Edit: jeg trives ganske godt. Går på Bergen Handelsgymnasium (Siste året på VGS). Er ikke så veldig mange folk jeg synes er noe å stifte bekjentskap til der, men det finnes noen. Håper jeg finner litt flere likesinnede på høyskole/universitet.

Lenke til kommentar
ey, hvem liker vel ikke litt eldre gutter? Ofte de er mere modne ^^

6974564[/snapback]

 

 

ofte har jenter i 16-17 års alderen en stor tendens til å finne den minst modne 22-åringen også..

 

Merkelig, men sant.

6974576[/snapback]

Ei jente i klassen min(15 år) er i sammen med en 22-åring. Det synes jeg er DRØYT!

 

Edit: Ikke helt det du sa da.. Men kom bare på det.. ^^.

6974604[/snapback]

 

Samme i min klasse. Hu er 14 han er i 20-årene en plass...

Lenke til kommentar

Ei jente i klassen min(15 år) er i sammen med en 22-åring. Det synes jeg er DRØYT!

 

Edit: Ikke helt det du sa da.. Men kom bare på det.. ^^.

6974604[/snapback]

Hvem gutt på 22 år vil være sammen med en liten bærte på 15 år? :nei:

6974621[/snapback]

 

 

..en som ikke kan få noen på sin egen alder? ;)

Lenke til kommentar

Ei jente i klassen min(15 år) er i sammen med en 22-åring. Det synes jeg er DRØYT!

 

Edit: Ikke helt det du sa da.. Men kom bare på det.. ^^.

6974604[/snapback]

Hvem gutt på 22 år vil være sammen med en liten bærte på 15 år? :nei:

6974621[/snapback]

 

*rekke opp hånden*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...