Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke akkurat når man spiller på nett... IRL kan det kanskje være litt moro?!

6970006[/snapback]

Kom hit så kan vi spille poker! :thumbup: Kom å hent meg og vi kan drekke også. Ja!

 

 

----------------

 

Astrid så smart du er, det gjør vi

 

- Kjell andre

6970015[/snapback]

 

Så var det det med jobben da :hrm:

 

Men fra mandag er jeg arbeidsledig, så da kan vi spille poker nesten hver dag :fun:

Lenke til kommentar

Så var det det med jobben da  :hrm:

 

Men fra mandag er jeg arbeidsledig, så da kan vi spille poker nesten hver dag :fun:

6970024[/snapback]

Jeg skal på lan fra tirsdag til søndag. Jeg angrer på at jeg meldte meg på. Alle spør meg om jeg skal være med å kult ting. Dessuten må floppy være alene hjemme i 4 dager :cry:

Lenke til kommentar
Jeg skal på lan fra tirsdag til søndag. Jeg angrer på at jeg meldte meg på. Alle spør meg om jeg skal være med å kult ting. Dessuten må floppy være alene hjemme i 4 dager  :cry:

6970035[/snapback]

 

Så du ble med i Security da? Skal du spille, eller bare henge rundt å følge med?

Lenke til kommentar
Følte ikke jeg hadde så mye valg, så jeg ble med i security ja. Tar med meg en bærbar pc så jeg kan sitte litt på nett. Regner med jeg kommer til å sove mesteparten av tiden egentlig.

6970055[/snapback]

 

Kanskje jeg kommer en tur på besøk på fredag... Tar nok ikke med meg noen pc, men kunne tenkt meg å få med overklokkinga IRL :)

Lenke til kommentar
Kanskje jeg kommer en tur på besøk på fredag... Tar nok ikke med meg noen pc, men kunne tenkt meg å få med overklokkinga IRL :)

6970064[/snapback]

Kan vi spille poker da?

6970074[/snapback]

 

Det kan vi godt... Eller så kan du alltids joine meg nå?! Er på partypoker.net... (Selvfølgelig som Pjokk...)

Lenke til kommentar
Noen som vil spille CS Source?

 

Skulle akkurat til å stikke istad, men så gikk det ikke likevel, så da satt jeg opp serveren igjen.

 

193.71.207.124:3389 (fikk ikke til på port 27015)

passord: 12345

 

Denne gangen har jeg 16 slots. Har mer ledig båndbredde. Pappa er ferdig med IP-telefonen, og seeder ingenting på uTorrent. :wee:

6970089[/snapback]

er på 15 % med ca 200 kb/s . hadde sletta steam osv så må preloade det ned igjen, men jeg kommer inn seinere i dag så jeg kan eie alle. selv om jeg ikke har spilt på 3 måneder og aldri vært aktiv. spilt med BOT'er for morroskyld bare i det siste :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...