Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@hylo & mushi: HW-møte i oktober??

6969446[/snapback]

Seff!

6969457[/snapback]

Møte = fest? eller?

6969497[/snapback]

 

For noen av oss blir det muligens en liten fest... Jeg reiser ikke hjem fra Oslo på kvelden i så tilfelle. I Oslo må det vel være mulig å få inn deg en plass også :D

 

edit: tenkte selvfølgelig på denne

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
For noen av oss blir det muligens en liten fest... Jeg reiser ikke hjem fra Oslo på kvelden i så tilfelle. I Oslo må det vel være mulig å få inn deg en plass også :D

6969511[/snapback]

Nå skjønte jeg hva du snakket om.

 

Det kan jeg ikke av flere grunner og hovedgrunnen er vel at jeg er kronisk blakk.

Lenke til kommentar
hmm.. hvis du kjører oss gratis så kan det være at det kan bli noe av :) Er jo sjukemeldt dummen  :p

6969570[/snapback]

Vet jo det, tenkte kanskje du kunne få dobbelt med penger for dobbel sykemelding :grin:

 

Jeg kan sikkert kjøre innover, men jeg kjører ikke tilbake igjen... Kan stille bil til disposisjon da! (Mental sperre mot å være i Oslo uten å kunne ta meg noen drinker)

Lenke til kommentar
er du veldig glad i den smileyen mushi? :fun:

6969607[/snapback]

nei? :ph34r:

 

Jeg :ph34r: bare :ph34r: :ph34r: bruke :ph34r: den :ph34r: hele :ph34r: tiden :ph34r: tror :ph34r: ikke :ph34r: jeg :ph34r: er :ph34r: helt :ph34r: frisk :ph34r:

 

 

 

NSB? Men det blir dyrt. Eller så kan vi vel ta med oss Anders som sjåfør. Det er ikke noe lurt at han drikker og mister ting igjen... :p

6969610[/snapback]

Så du skal dumpe bilen i oslo? Kan sikker kjøre jeg :thumbdown:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
NSB? Men det blir dyrt. Eller så kan vi vel ta med oss Anders som sjåfør. Det er ikke noe lurt at han drikker og mister ting igjen... :p

6969610[/snapback]

Så du skal dumpe bilen i oslo? Kan sikker kjøre jeg :thumbdown:

6969614[/snapback]

 

Det jeg tenkte var at han kan kjøre, så må han drikke brus! Eller så kan vi kanskje la Lars øvelseskjøre :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...