Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si alfabetet baklengs da.. Det kan det bli problemer med når du er drita :p
Hehe ja, men det går ikke noe fortere når jeg er edru heller gitt :p

6099940[/snapback]

Da anbefaller jeg at du bare tar det på magefølelsen :p

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne med fotball. Bare for å rundspille alle og drikke pils etterpå. Og kanskje en sprøyte heroin. :)

6099935[/snapback]

Det er der prikkene kommer fra :!:

6099941[/snapback]

Jeg har ikke startet enda med det. :) Drøye den to måneder, så skal jeg bli mongo. :cool:
Lenke til kommentar
OMG ny sig, har du 360, LC?

6099937[/snapback]

:!:

Jeg fikk nr 2 i går :blush: Dvs, jeg og typen har en hver i stua nå...

6099947[/snapback]

Jeg vil ha 360 :hm:

6099978[/snapback]

De har den såkallte "fullversjonen", eller "pro" eller hva du vil kalle det til 2998 på spaceworld. Det er vel det billigste jeg har sett de(med unntak av komplett, men der har du i tillegg frakta å tenke på).

Lenke til kommentar
OMG ny sig, har du 360, LC?

6099937[/snapback]

:!:

Jeg fikk nr 2 i går :blush: Dvs, jeg og typen har en hver i stua nå...

6099947[/snapback]

Tenker Nintendo Wii kommer til å ta kaka jeg. Twilight Princess, Mario Galaxy og Duck Hunt 2 (hehe). Gleder meg som en solvarm andunge.

:love:

6099987[/snapback]

Tsk.. Er fan av gode gamle 64'en jeg.. Ingenting som slår en kveld med super mario :D Synd at 64-maskina er død og begravet.

Lenke til kommentar
Tenker Nintendo Wii kommer til å ta kaka jeg. Twilight Princess, Mario Galaxy og Duck Hunt 2 (hehe). Gleder meg som en solvarm andunge.

:love:

6099987[/snapback]

Wii ser sweet ut ja :love: Men fordi om jeg har kjøpt 360 skal jeg ikke utelukke at jeg kjøper en av de andre (når de kommer) :)

EDIT: Wii har all grunn til å være glade, tror de kommer til å gjøre det mye bedre enn PS3 :innocent:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Wii ser sweet ut ja wub.gif Men fordi om jeg har kjøpt 360 skal jeg ikke utelukke at jeg kjøper en av de andre (når de kommer) smile.gif

Ja den gjør det, skal bli fett å se om denna innoveringa deres faktisk er bra gjennomført. Ser sånn ut hvis du gidder å pløye deg gjennom en times Nintendo-konferanse fra E3 her om dagen.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...40942&q=e3+2006

Lenke til kommentar
Wii var hysterisk morsom. Ikke et reelt alternativ, selvsagt, men navnet var artig. Anyway, PS3 med GTA4 blir nok det enkle valget her i huset.

6100019[/snapback]

Spesielt siden GTA4 faktisk bare kommer til 360!

For det står det her!

6100031[/snapback]

Det kommer til begge :)

EDIT: Et spill , spillet...

6100038[/snapback]

Hmm.. mener å ha lest at Microsoft hadde dradd en avtale med rockstar som gjorde at de fikk enerett til spillet. .Husker ikke hvor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...