Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, jeg våkna akkurat - og jeg er faktisk MER enn brisen fra festen igår enda. Jeg tror egentlig jeg er full. For en jævelig snodig følelse!!

Er det 12 timer fra siste dram til bilkjøring er lov?

6099870[/snapback]

Se positivt på det, du er ikke så full at du har skrivefeil ;)

...Edge derimot...

Lenke til kommentar
Spiller cre8ive fotball?

6099825[/snapback]

God morgen Robbie, ny avatar ser jeg? Det forplantningslemmet til Hylo... har du hørt noe nytt om det i det siste?

6099839[/snapback]

Jeg har hoert at det visstnok er uhyre stort.

6099846[/snapback]

Det ryktet har svirret rundt her også, samt at han har masse prikker på den.. Undres hvem han har fått de av.

6099877[/snapback]

Det er Linn Christin sitt verk. :shrug:
Lenke til kommentar
Hm, jeg våkna akkurat - og jeg er faktisk MER enn brisen fra festen igår enda. Jeg tror egentlig jeg er full. For en jævelig snodig følelse!!

Er det 12 timer fra siste dram til bilkjøring er lov?

6099870[/snapback]

Se positivt på det, du er ikke så full at du har skrivefeil ;)

...Edge derimot...

6099888[/snapback]

Ikkche chnakk tel mei!

Lenke til kommentar
Damn, ja - jeg spiller fotball og vi skal vinne! :D

Og se svette, solbrune jentekropper i minishorts og ingenting på overkroppen etter kampen. Tjaaa, det er vel ikke turnoff?

Men for all del, Linn Christin.. !

6099887[/snapback]

Det er vel begrenset hvor solbrune dere kan vaere, tror naa jeg.

Lenke til kommentar
Haha ok! Ja nei jeg tror jeg drøyer den vilkjøringa et par timer til gitt.

Pizza å no mengder med Paracet ordner seikkert det her.

Men snodig er det ... schnooooodeeejh!

6099904[/snapback]

Det du kan gjøre for å sjekke om du tør kjøre er å gjøre som de får deg til i alkotest: stå på en rett linje med armene rett ut, ta så den ene armen og pek på nesa di. Gjenta med begge armer noen ganger. Hvis du bommer på nesa bør du ikke kjøre.

Lenke til kommentar

6099904[/snapback]

Det du kan gjøre for å sjekke om du tør kjøre er å gjøre som de får deg til i alkotest: stå på en rett linje med armene rett ut, ta så den ene armen og pek på nesa di. Gjenta med begge armer noen ganger. Hvis du bommer på nesa bør du ikke kjøre.

6099910[/snapback]

Jammen det klarer jeg når jeg høljdritings også. Det har vi prøvd flere ganger, så det må være noe annet enn selve testen de ser på når de tvinger deg til å gjøre det der. Tenker vi sier jeg kan kjøre bil etter en film og en pizza jeg. Er tross alt ÈN politimann på 50.000mål landmasse her! (nesten)

Lenke til kommentar
Og se svette, solbrune jentekropper i minishorts og ingenting på overkroppen etter kampen. Tjaaa, det er vel ikke turnoff?

Jeg tenner mer på jenter som kommer på kamper for å se meg spille, enn svette og slitne jenter etter en kamp med skitne drakter. Hadde dere spilt i hotpants derimot. Mener å huske at det var en reklame (øl?) for et par år siden med brasilianske jenter som spilte fotball, de var nice.

Lenke til kommentar

6099904[/snapback]

6099910[/snapback]

Jammen det klarer jeg når jeg høljdritings også. Det har vi prøvd flere ganger, så det må være noe annet enn selve testen de ser på når de tvinger deg til å gjøre det der. Tenker vi sier jeg kan kjøre bil etter en film og en pizza jeg. Er tross alt ÈN politimann på 50.000mål landmasse her! (nesten)

6099921[/snapback]

Si alfabetet baklengs da.. Det kan det bli problemer med når du er drita :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...