Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mareritt. Kom hjem, så ville ikke maskinen starte XP. Tilslutt prøvde jeg Vista, som fiksa litt på disken før den starta.

Vista saves the day.

Lurer på om jeg klarer å starte XP nå...

6958801[/snapback]

Ubuntu 5.10! :love:

Sant.

Innen 3 år? Da går jeg i 2.klasse på VGS. Jaja, fair enough. :p

6960038[/snapback]

Heldig du a! :p

Omg, ikke vær så stille da folk.

Si noe.. Hva har alle gjort i dag?

6960161[/snapback]

Jeg ble akkurat drept av noen jævler. Levde meg for mye inn i forumet og glemte min lvl 4 Druid. Så tok jeg ALT+TAB og så karakteren min ligge død. Godt at ikke gravplassen var for langt unna der jeg døde.

Ellers holder jeg på med noen quests. Har damlet inn nok Venom Sac's til å gå tilbake til Gilshalan Windwalker i Adrassil. *leve seg inn i wow* :p

Kaller meg Kewel på serveren Emeriss hvis noen lurte.

Lenke til kommentar
Driver som sagt med prosjekt... Skal designe en hjemmeside for "Volla sportsklubb" må lage 5 skisser til hovedsiden, og et endelig produkt, og 7 skisser til undersidene og 2 endelige produkter.

Hvorfor så mange skisser? Ikke vet jeg, man lager vel egentlig bare skisser til man blir fornøyd?

6960198[/snapback]

En god skisseprosess er viktig. Det får hjernen din til å arbeide bra osv..

Vel, det er viktig, har jeg selv erfart

Lenke til kommentar
Er vel ganske sannsynlig at gratisvare er dårligere en de programene du betaler for? ;)

6960354[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd Ubuntu eller OpenOffice? Begge de programmene er helt på høyde med Microsofts produkter i samme kategori.

Jeg sa ikke at jeg hadde peiling :) Men det var ikke no bra. Hvertfall ikke det som skolen hadde els.

6960357[/snapback]

Hvor lenge brukte du det, og til hva?

Lenke til kommentar

Tmz: Hvorfor det? Hvis det er Open Source kan hvem som helst forbedre programvaren. Windows er helt stengt (75% av Win2k kildekoden slapp likevel ut...) og har masse virus, Linux er åpent. Alle kan finne hull i koden, men allikevel har det aldri kommet et virus til Linux :)

Og ikke skyld på at Windows er mer populært. Hackere vil oppnå berømmelse (crackere vil skade) og tenk hvor populær du ville blitt hvis du lagde et virus til Linux :)

Demilla: Var det for lite likt Windows? :p

EDIT: Leif

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at jeg hadde peiling :) Men det var ikke no bra. Hvertfall ikke det som skolen hadde els.

6960357[/snapback]

Hvor lenge brukte du det, og til hva?

6960384[/snapback]

Brukte det til generelt skolearb. Gikk på nettet, sånn matteark els, skrev ogsånt :p haha. og brukte det i tre år.

@Judofyr : neeh. Ok det var det, ikke veldig, men litt. Jeg hadde heller foretrukket windows.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...