reds Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Får vel bli med en runde da! Finn en tom server vi kan voldta. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, finn server dere gutter. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Omg, ikke vær så stille da folk. Si noe.. Hva har alle gjort i dag? 6960161[/snapback] jeg smalt en rugbyball i bilen til naboen. tror og håper han ikke finner ut at det er meg, hakke penger til bulkreparering nå Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mareritt. Kom hjem, så ville ikke maskinen starte XP. Tilslutt prøvde jeg Vista, som fiksa litt på disken før den starta. Vista saves the day. Lurer på om jeg klarer å starte XP nå... 6958801[/snapback] Ubuntu 5.10! Helvetes bortskjemte drittunger! 6960003[/snapback] Sant. Innen 3 år? Da går jeg i 2.klasse på VGS. Jaja, fair enough. 6960038[/snapback] Heldig du a! Omg, ikke vær så stille da folk. Si noe.. Hva har alle gjort i dag? 6960161[/snapback] Jeg ble akkurat drept av noen jævler. Levde meg for mye inn i forumet og glemte min lvl 4 Druid. Så tok jeg ALT+TAB og så karakteren min ligge død. Godt at ikke gravplassen var for langt unna der jeg døde. Ellers holder jeg på med noen quests. Har damlet inn nok Venom Sac's til å gå tilbake til Gilshalan Windwalker i Adrassil. *leve seg inn i wow* Kaller meg Kewel på serveren Emeriss hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ops Ubuntu 5.10?? 6.06 er jo mye bedre! Har egentlig vært en digg dag Ingen prøver, ikke noe stress (uten om å stå opp) og is til desær. Kan det bli bedre? Kunne jo så klart ha sittet på Linux Da hadde dagen vært opp Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har Ubuntu 6.06 kommet ut? Opptadteringene om Linux kommer visst ikke fort fram hos meg! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Linux hadde dem på ungdomsskolen. Det var dårlig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Linux hadde dem på ungdomsskolen. Det var dårlig 6960324[/snapback] Det virker som om har du satt deg ordentlig inn i operativsystemet før du kom med denne idiotuttalelsen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Linux hadde dem på ungdomsskolen. Det var dårlig 6960324[/snapback] Smak og behag. Noen liker gratis, andre liker å gjøre rike folk rikere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det var dårlig Ah, nå gleder jeg meg til å høre noen gode argumenter mot Ubuntu fra en jente. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ubuntu 6.06 kom ut i 2006, juni (06) Trådløst nett er utrolig mye enklere med gnome-network-manager. Støtter WPA, har ikke hatt noen problemer EDIT: BBCode-feil Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er vel ganske sannsynlig at gratisvare er dårligere en de programene du betaler for? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg sa ikke at jeg hadde peiling Men det var ikke no bra. Hvertfall ikke det som skolen hadde els. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er vel ganske sannsynlig at gratisvare er dårligere en de programene du betaler for? 6960354[/snapback] Men i linux vs. windows er ikke dette tilfelle, er jeg redd. Linux er bedre på alle måter, forutenom spillstøtte. Enkelt og greit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Skarstad: det er jo fakta...linux suger akkurat like mye som windows gjør.. Det er SMAK og BEHAG....nårtid skal folk lære seg det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skarstad: det er jo fakta...linux suger akkurat like mye som windows gjør.. Det er SMAK og BEHAG....nårtid skal folk lære seg det? 6960362[/snapback] Tingen er at linux er bedre på mange måter, mens den eneste fordelen windows har er gammel vane og spillstøtte. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Driver som sagt med prosjekt... Skal designe en hjemmeside for "Volla sportsklubb" må lage 5 skisser til hovedsiden, og et endelig produkt, og 7 skisser til undersidene og 2 endelige produkter. Hvorfor så mange skisser? Ikke vet jeg, man lager vel egentlig bare skisser til man blir fornøyd? 6960198[/snapback] En god skisseprosess er viktig. Det får hjernen din til å arbeide bra osv.. Vel, det er viktig, har jeg selv erfart Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er vel ganske sannsynlig at gratisvare er dårligere en de programene du betaler for? 6960354[/snapback] Har du i det hele tatt prøvd Ubuntu eller OpenOffice? Begge de programmene er helt på høyde med Microsofts produkter i samme kategori. Jeg sa ikke at jeg hadde peiling Men det var ikke no bra. Hvertfall ikke det som skolen hadde els. 6960357[/snapback] Hvor lenge brukte du det, og til hva? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Tmz: Hvorfor det? Hvis det er Open Source kan hvem som helst forbedre programvaren. Windows er helt stengt (75% av Win2k kildekoden slapp likevel ut...) og har masse virus, Linux er åpent. Alle kan finne hull i koden, men allikevel har det aldri kommet et virus til Linux Og ikke skyld på at Windows er mer populært. Hackere vil oppnå berømmelse (crackere vil skade) og tenk hvor populær du ville blitt hvis du lagde et virus til Linux Demilla: Var det for lite likt Windows? EDIT: Leif Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg sa ikke at jeg hadde peiling Men det var ikke no bra. Hvertfall ikke det som skolen hadde els. 6960357[/snapback] Hvor lenge brukte du det, og til hva? 6960384[/snapback] Brukte det til generelt skolearb. Gikk på nettet, sånn matteark els, skrev ogsånt haha. og brukte det i tre år. @Judofyr : neeh. Ok det var det, ikke veldig, men litt. Jeg hadde heller foretrukket windows. Endret 28. september 2006 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg