Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vetr du om noen andre som går på lillestrøm? Btw: hvilken linje går du?

6958780[/snapback]

Nei, eller bare folk jeg har gått i klasse med på ungdomsskolen. Killerquo går på Skedsmo.

Jeg går på transportfag.

Redigert: Litt sent å komme med at Killerquo går på Skedsmo. :p

Endret av Redline
Lenke til kommentar
:cry: Etter at jeg nå har testa fotballskoene mine, har jeg nå funnet ut at jeg må _kaste_ et par, fordi de er for små! :cry: Faen heller.
Aww. Det er kjedelig.

Det er rett før de er for små de er gode da. Da passer de som regel helt perfekt, og er gjerne litt innspilt.

Elsker godt innspilte sko, som sitter helt inntil foten. :love:

Lenke til kommentar
:cry: Etter at jeg nå har testa fotballskoene mine, har jeg nå funnet ut at jeg må _kaste_ et par, fordi de er for små! :cry: Faen heller.
Aww. Det er kjedelig.

Det er rett før de er for små de er gode da. Da passer de som regel helt perfekt, og er gjerne litt innspilt.

6958817[/snapback]

joa, men fotsvette :love:

Lenke til kommentar
Aww. Det er kjedelig.

6958817[/snapback]

Men når de er 1 1/3 for små, da er det litt for mye. :cry: Fikk den jo nesten ikke på meg.. Menmen, de andre skoene skulle vel holde, men det er skuff å må kvitte seg med favorittskoene sine. :(

Lenke til kommentar
Aww. Det er kjedelig.

6958817[/snapback]

Men når de er 1 1/3 for små, da er det litt for mye. :cry: Fikk den jo nesten ikke på meg.. Menmen, de andre skoene skulle vel holde, men det er skuff å må kvitte seg med favorittskoene sine. :(

6958887[/snapback]

Hvor store føtter har du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...