Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Å komme seg litt ut av Hadeland er noe alle vil. Dra til Kreta, kjenn sommeren en skikkelig gang til. Jeg lover deg.
Om jeg drar på HW-LAN kommer jeg meg unna Hadeland, men jeg skjønner hva du mener.

Jeg er ikke så hypp på sommer, liker ikke stekende sol, solbrenthet, skrikende unger og massevis av folk rundt ett jævla basseng.

Mas. Drar heller på hytta og koser meg der.

Du velger det du har lyst til.

Riktig nok tror jeg du kan faa mer ut av en ferietur til Kreta, enn et HW-Lan

Har fått tilbud om å være med i CS-compoen på HW-LAN, noe jeg faktisk har veldig lyst til.

Og vær så snill, ikke argumenter med at CS er ræva og sånt, djez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått tilbud om å være med i CS-compoen på HW-LAN, noe jeg faktisk har veldig lyst til.

Og vær så snill, ikke argumenter med at CS er ræva og sånt, djez.

6958252[/snapback]

Selvsagt vil jeg ikke det. CS kan vaere morro det til tider, selv om jeg ikke spiller det. Du maa rett aa slett bare finne ut selv hva du har mest lyst til.

Lenke til kommentar
kreta er kos :love:  hvor på kreta skal du?
Aner ikke, faren min som har bestilt alt. Bestilte vel før jeg ble spurt ...

Har mest lyst til å dra på HW-LAN, men av en eller annen grunn føler jeg at jeg bær dra til Kreta.

Tror jeg får dårlig samvittighet om jeg drar på HW-LAN.

- Enig MrLeftfield. I en compo slipper man alle disse onlineheltene også, de som bare spiller på nett.

Står mye mer respekt av å komme langt i en compo. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Huff, var på busstur rundt i Trondheim i dag (tok feil buss). Kjørte gjennom Heimdal - Kattæm - Kolstad og Flatåsen. En slags "gangstah-tour, Trondheim".

6958373[/snapback]

Du satte deg på buss nummer 9, med andre ord? Kjip rute det, tar jo faen meg 1,5 time å gå rundt.

Lenke til kommentar
En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre  som resulterte i at 2 jenter nesten ble påskjørt, og at han skrapa opp siden på bussen... Jeg kom også for sent til konferansetime. (Lillestrøm)

6958459[/snapback]

Jeg hadde anmeldt det. Ikke for å være en gnier, men det er livsfarlig, som du selv fortalte. :roll:

Lenke til kommentar
En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre ... (Lillestrøm)

6958459[/snapback]

Får ikke disse lik opplæring som andre? Er kun utlendinger som kjører fra Lillestrøm mot Oslo for tiden, og enten ender det med at de bulker, ikke stopper når folk skal av/på, bråbremser, kommer ti minutter for sent osv.

Lenke til kommentar
En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre ... (Lillestrøm)

6958459[/snapback]

Får ikke disse lik opplæring som andre? Er kun utlendinger som kjører fra Lillestrøm mot Oslo for tiden, og enten ender det med at de bulker, ikke stopper når folk skal av/på, bråbremser, kommer ti minutter for sent osv.

6958515[/snapback]

Aner ikke, tar ikke så ofte buss mot oslo fra lillestrøm, men det har vært noen tilfelelr hvor bussjoføren har vært ganske talentløse... en annen gang, mot strømmen var det ei dame som ikke kunne holde inne gassen, kunn rykkiing og napping. det ble slitsomt :S

Men det er mange gode utenlandske sjåfører og, Hadde en som var fast på den jeg tok til jobben i sommer, han fikk jeg sitte på gratis med hver dag ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...