xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Å komme seg litt ut av Hadeland er noe alle vil. Dra til Kreta, kjenn sommeren en skikkelig gang til. Jeg lover deg.Om jeg drar på HW-LAN kommer jeg meg unna Hadeland, men jeg skjønner hva du mener.Jeg er ikke så hypp på sommer, liker ikke stekende sol, solbrenthet, skrikende unger og massevis av folk rundt ett jævla basseng. Mas. Drar heller på hytta og koser meg der. Du velger det du har lyst til. Riktig nok tror jeg du kan faa mer ut av en ferietur til Kreta, enn et HW-Lan Har fått tilbud om å være med i CS-compoen på HW-LAN, noe jeg faktisk har veldig lyst til. Og vær så snill, ikke argumenter med at CS er ræva og sånt, djez. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Velg det du har mest lyst til. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 kreta er kos hvor på kreta skal du? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har fått tilbud om å være med i CS-compoen på HW-LAN, noe jeg faktisk har veldig lyst til. Og vær så snill, ikke argumenter med at CS er ræva og sånt, djez. 6958252[/snapback] Selvsagt vil jeg ikke det. CS kan vaere morro det til tider, selv om jeg ikke spiller det. Du maa rett aa slett bare finne ut selv hva du har mest lyst til. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 *snip* Og vær så snill, ikke argumenter med at CS er ræva og sånt, djez. 6958252[/snapback] det ER ræva spill, men det blir så utrolig mye bedre når man har compoer! CS team spirit Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) kreta er kos hvor på kreta skal du?Aner ikke, faren min som har bestilt alt. Bestilte vel før jeg ble spurt ... Har mest lyst til å dra på HW-LAN, men av en eller annen grunn føler jeg at jeg bær dra til Kreta. Tror jeg får dårlig samvittighet om jeg drar på HW-LAN. - Enig MrLeftfield. I en compo slipper man alle disse onlineheltene også, de som bare spiller på nett. Står mye mer respekt av å komme langt i en compo. Endret 28. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Flytting er ikke noe gøy. Jo, det er gøy når det er ferdig, men ikke akkurat nå, må bruke kompass for å orientere meg i stuen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Orker ikke tenke noe mer på HW-LAN/Kreta nå ... koder litt jeg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Pappa har fått ny Dell laptop, som er bedre enn min Går greit det, er glad i mursteinblokken min jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Huff, var på busstur rundt i Trondheim i dag (tok feil buss). Kjørte gjennom Heimdal - Kattæm - Kolstad og Flatåsen. En slags "gangstah-tour, Trondheim". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 HW-LAN, gutt. HW-LAN. Hvis ikke må jeg dra ned til Hadeland og ta deg med ved hjelp av gaffateip og balltre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Huff, var på busstur rundt i Trondheim i dag (tok feil buss). Kjørte gjennom Heimdal - Kattæm - Kolstad og Flatåsen. En slags "gangstah-tour, Trondheim". 6958373[/snapback] Du satte deg på buss nummer 9, med andre ord? Kjip rute det, tar jo faen meg 1,5 time å gå rundt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Merkelig lite liv her til å være etter skole/jobbtid, sidene pleier jo å fylles like kjapt som advarselsnivået til Bundy Endret 28. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Nå hopper jeg i dusjen! Skal til HW.no HQ i Oslo på gruppesamtale/smisk til adminrettigheter Endret 28. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre som resulterte i at 2 jenter nesten ble påskjørt, og at han skrapa opp siden på bussen... Jeg kom også for sent til konferansetime. (Lillestrøm) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre som resulterte i at 2 jenter nesten ble påskjørt, og at han skrapa opp siden på bussen... Jeg kom også for sent til konferansetime. (Lillestrøm) 6958459[/snapback] Jeg hadde anmeldt det. Ikke for å være en gnier, men det er livsfarlig, som du selv fortalte. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde anmeldt det. 6958475[/snapback] Hadde du ikke turt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som har noen kjappe innvendinger mot forumet generelt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre ... (Lillestrøm) 6958459[/snapback] Får ikke disse lik opplæring som andre? Er kun utlendinger som kjører fra Lillestrøm mot Oslo for tiden, og enten ender det med at de bulker, ikke stopper når folk skal av/på, bråbremser, kommer ti minutter for sent osv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En gang tok jeg buss 843 isteden for 483, det endte med en times tur med en utlending som lot sønnen sin kjøre ... (Lillestrøm) 6958459[/snapback] Får ikke disse lik opplæring som andre? Er kun utlendinger som kjører fra Lillestrøm mot Oslo for tiden, og enten ender det med at de bulker, ikke stopper når folk skal av/på, bråbremser, kommer ti minutter for sent osv. 6958515[/snapback] Aner ikke, tar ikke så ofte buss mot oslo fra lillestrøm, men det har vært noen tilfelelr hvor bussjoføren har vært ganske talentløse... en annen gang, mot strømmen var det ei dame som ikke kunne holde inne gassen, kunn rykkiing og napping. det ble slitsomt :S Men det er mange gode utenlandske sjåfører og, Hadde en som var fast på den jeg tok til jobben i sommer, han fikk jeg sitte på gratis med hver dag ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg